کد مطلب : ۱۰۲۰
روایتی از نقش انکار نشدنی سردار حاج براتعلی انگوتی در مقابله با دشمن بعثی و منافقان در غرب کشور

مقاومت جانانه برای دفاع از پیرانشهر/دشمنان در صدد تحریف واقعیت‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند

plusresetminus
مشاور سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه باید قدردان شهدا و افرادی که جان خود را برای دفاع از ایران اسلامی فدا کردند باشیم، گفت: دشمنان در صدد تحریف واقعیت‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند.
مقاومت جانانه برای دفاع از پیرانشهر/دشمنان در صدد تحریف واقعیت‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند
به گزارش  صدای صنعتگر، سردار رضا محمدی نیا در مراسم نخستین سالگرد درگذشت سردار براتعلی انگوتی از یادگاران دفاع مقدس و از فرماندهان جنوب غرب کشور که در تالار  بهشت سکینه کرج برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان در صدد تحریف واقعیت‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند.
وی افزود: جنگ گسترده و بزرگی بعد از انقلاب بر ما تحمیل شد و این جنگ همچنان در حال تداوم است.
سردار محمدی نیا با بیان اینکه جنگ حدود ۱۱ سال طول کشید ، ادامه داد: جنگ بر علیه ایران حتی بعد از قطعنامه 598 ادامه یافت و یکی از اهداف این جنگ تجزیه طلبی بود.
وی با بیان اینکه بیش ۳۶ کشور فعال در جنگ بر علیه ایران اسلامی شرکت کردند، گفت: در آن شرایط نیمی از کشور همه روزه مورد بمباران و تهاجم موشک‌های دشمن بود و پنج استان کشور تقریبا در اشغال گروهک‌های تجزیه طلب و کومله و دموکرات بود و سه استان رسما در اشغال آنها بود.
مشاور سازمان پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه حضور مقتدرانه جوانان و خانواده‌ ها سبب شد که یک وجب از خاک کشور اشغال نشود، گفت: در پایان جنگ ایران با اقتدار قطعنامه را پذیرفت و جنگ پایان یافت.
وی با اشاره به اینکه در جنگ فرمانده‌هان گردان‌ها نقش بسیار مهمی داشتند ، ادامه داد: حاج براتعلی انگوتی جزو فرماندهان گردانی بود که در منطقه پیرانشهر امنیت منطقه را رقم می زد و در منطقه شمال‌غرب علیرغم پذیرش قطعنامه در آماده باش کامل به سر می بردند.
فرمانده اسبق سپاه پیرانشهر با اشاره به اینکه منافقین و گروه‌های معاند صدام را به حمله مجدد به ایران ترغیب کردند ، تصریح کرد: این حملات در شرایطی انجام شد که رژیم بعث و ارتش تا دندان مسلح با همکاری متافقین و گروه کومله به پیرانشهر حمله کنند و شهر را به اشغال بگیرند. وی با اشاره به اینکه تانکها با حضور در ارتفاعات پیرانشهر مردم را مورد حمله قرار دادند، ادامه داد: در دره کهنه لاهیجان پیرانشهر که منافقین نفوذ کرده بودند سه شبانه روز ارتش ایران اسلامی مقاومت جانانه ای کرد و جانباز سرافرازحاج براتعلی انگوتی هم با گسیل تمام نیروهایش سه شبانه روز تمام زیر آتش و گلوله و خون و توپ دفاع کردند.
وی با اشاره به اینکه سردار انگوتی با تمام توان در مقابل دشمنان ایستادگی می کرد، ادامه داشت: حتی اسم و حضور ایشان در منتطقه لرزه بر دشمن می انداخت و وی یکی از فرماندهان تاثیر گذار در میدان جنگ بود.
 سردار محمدی نیا با اشاره به اینکه جوانان باید بدانند که امنیت آسان به دست نیامده و نسل امروز باید بزرگان خود را فراموش نکند، ادامه داد: باید قدردان شهدا و بزرگان خود باشیم تا بتوانیم در آینده حرفی برای گفتن داشته باشیم.
مشاور سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه دشمن برای اجرای اهداف خود هزینه می کند و از هیچ تلاشی دست بردار نیست ، گفت: رزمندگان و ایثارگران و سرمایه‌های کشور هستند و باید قدردان سرمایه ها بود تا به کشور آسیبی نرسد. انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdce.w8zbjh8779bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

ع محمدی
امنیت دیروز رزمندگان اسلام مانند حاج آقای انگوتی ها که چشم از زندگی خود بستند و از میان این نظام دفاع کردند تا امروز در امنیت کامل به سر می‌بریم.روخشان شاد و راهشان پر رهرو باد.
اعظم کشوری
روحشون شاد و یادشون گرامی