کد مطلب : ۱۱۴۶
plusresetminus
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین با بیان اینکه ظرفیت‌های زیادی برای صادرات دارو به کشورهای آفریقایی از جمله کنیا وجود دارد، گفت: قیمت و کیفیت داروهای ایرانی مورد تایید طرف‌های خارجی در نمایشگاه دارویی کنیا قرار گرفت.
استقبال فعالان حوزه دارویی کنیا از محصولات دارویی ایرانی/ قیمت و کیفیت داروهای ایرانی مورد تایید طرف‌های خارجی قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، منصور نکویی‌نیا درباره حضور نمایندگان شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در نمایشگاه دارویی آفریقا medexpo 2023 ، اظهار داشت: در این نمایشگاه که با حضور 30 کشور برگزارشد ظرفیت‌های صادراتی شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین به بازدیدکنندگان ارائه شد.
وی افزود: برای صادرات محصولات نهایی یکی از الزامات کشور کنیا ثبت دارو در آن کشور و بازدید از کارخانه و خط تولید و بررسی GMP کشور صادر کننده است.
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین با بیان اینکه در این کشورصادرات مکمل‌ها و مواد اولیه نیاز به زمان کمتری به نسبت صادرات دارو نیاز دارد ، بیان کرد: برندهای معتبری در کنیا در حال فعالیت هستند و علیرغم حضور این تعداد شرکت باز هم نیاز دارویی این کشور با محصولات ایرانی مقدور است.
نکویی‌نیا با اشاره به اینکه در حوزه انتقال تکنولوژی هم کشور کنیا علاقه‌مندی نشان داد، تصریح کرد: قیمت و کیفیت داروهای تولیدی تیپیکو مورد تایید طرف‌های خارجی قرار گرفت و از آن استقبال شد.
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین با بیان اینکه 123 محصول دارویی در لیست نیازهای داروهای ضروری کنیا است، عنوان کرد: یکی از شرکت‌های مطرح توزیع کننده دارو در کنیا برای برای عقد قرارداد با یکی از شرکت‌های تابعه تیپیکو اعلام آمادگی کرده و منتظر این شرکت برای عقد قرار داد همکاری هستیم.
وی  در پایان تصریح کرد: در حال حاضر آنتی بیوتیک، آنتی متابولیک،آنتی وایرال، آنتی کنسر و داروهای دیابت مورد نیاز این کشور است.
انتهای پیام/
 

https://sedayesanatgar.ir/vdcd.o0f2yt0f9a26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین اخبار