کد مطلب : ۱۲۴۹
plusresetminus
  دکتر عطار در بازدید از شرکت کلر پارس تبریز در جریان آخرین وضعیت تولید و پروژه ها و صادرات این شرکت قرار گرفت.
بازدید دکتر عطار از شرکت کلر پارس تبریز

 


به گزارش روابط عمومی تیپیکو، دکتر حسین عطار، سرپرست و عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین، امروز صبح دهم آبان ۱۴۰۲، با همراهی معاونان خود در شرکت کلرپارس تبریز حضور یافتند و ضمن دیدار و گفت‌وگو با دکتر منصور جلایر سرنقی، سرپرست شرکت کلرپارس از خطوط تولید بازدید کرده و با تعدادی از کارکنان کلرپارس گفت‌وگو کرده و درد‌دل‌های آن‌ها را شنیدند.

دکتر جلایر ضمن استقبال از حضور سرپرست تیپیکو و همراهان خیر مقدم گفته و قبل از هر چیز از زحمات مدیرعامل سابق قدردانی کرده و درباره فعالیت‌های کلرپارس گفت:
این مجموعه با محصولات استراتژیک خودش می‌کوشد از غافله عقب نماند و باید تولیدات و محصولاتش را توسعه و گسترش بدهد، زیرا از ظرفیت‌های فنی و تخصصی لازم برخوردار است و ما برنامه‌هایی تبیین شده برای استراتژی‌های تعریف‌شده در نظر گرفته‌ایم که رفته رفته به اجرا در خواهیم آورد.

او افزود: برای افزایش صادرات هم نیاز به افزایش تولید داریم و هم پشتیبانی و مساعدت‌های هلدینگ. امیدواریم خیلی زود مجددا شاهد روندهای رو به رشد در شرکت معظم کلرپارس باشیم.

دکتر حسین عطار نیز ضمن اظهار خوشحالی از حضور در کلرپارس و دیدار از نزدیک با همکاران کلرپارس گفت:
ما از ابتدای انقلاب اسلامی رشادت‌ها و حماسه‌‌آفرینی‌های مردم تبریز را که موجب انسجام در کشور شد، فراموش نکرده‌ایم. و می‌دانیم که مهم‌ترین مسأله کشور که دشمن آن را به‌منظور تضعیف روحیه مردم و دوری از انقلاب مورد هدف قرار داده، اقتصاد است.
همان‌طور که رهبری فرمودند؛ ما تولید را یک جهاد بزرگ می‌دانیم.
 
عطار افزود: از فعالیت‌ها و حمیّت شما عزیزان که تولید را برپا نگه داشته‌اید و از زحمات آقای باباپور که یکی از بزرگان شرکت کلرپارس بوده، و زحمات زیادی کشیدند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: هدف کلی همه ما این است که در هر مقطع و پستی که هستیم آن را نعمت الهی بدانیم و از این فرصت‌ها نهایت استفاده را بکنیم تا در زمان خدمت نامی نیک از شما و همه ما باقی بماند.
شایان ذکرست دکتر عطار و هیئت همراه در ادامه این سفر، از شرکت‌های داروسازی شهید قاضی و زهراوی نیز بازدید خواهند کرد.
پایان پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdch.knzt23niwftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما