کد مطلب : ۱۲۵۶
plusresetminus
  سرپرست تیپیکو به همراه معاونین از شرکت داروسازی فارابی در شهر اصفهان بازدیدکردند.
تاکید دکتر عطار در بازدید از فارابی؛سرعت و کیفیت افتتاح پروژه داروهای خاص

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، دکترحسین عطار، سرپرست و عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین روز پنجشنبه 25 آبان 1402 به همراه معاونین از شرکت داروسازی فارابی در شهر اصفهان بازدید کردند.
سرپرست و معاونین شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین ضمن بررسی میزان پیشرفت پروژه های در حال ساخت این شرکت از خطوط تولیدی، انبارها و آزمایشگاه های داروسازی فارابی بازدید کردند.
در ادامه سرپرست تیپیکو و هیئت همراه در سالن کنفرانس شرکت داروسازی فارابی حاضر شدند و عملکرد شش ماهه داروسازی فارابی را در سه محور اقتصادی و مالی، فرآیندهای داخلی و عملکرد مدیریتی  مورد بررسی قرار دادند.
دکتر عطار عنوان کرد: شرکت دارو سازی فارابی به عنوان بزرگترین تولید کننده آنتی بیوتیک خوراکی در کشور شناخته می شود و ظرفیت های حائز اهمیتی دارد و یکی از آن‌ها پروژه داروهای خاص است که امیدواریم بتوانیم هر چه سریعتر این پروژه را راه اندازی کنیم و محصولات جدید را وارد بازار کنیم.
وی افزود: متاسفانه شاهد افزایش ابتلا به انواع سرطان در کشور هستیم و با ورود فارابی به تولید محصولات جدید، در این حوزه خدمت رسانی می نماید، امیدواریم با کامل شدن طرح توجیهی این پروژه شاهد رونمایی محصولات جدید باشیم.

شایان به ذکر است دکتر عطار و هیئت همراه  در ادامه سفر خود به شهر اصفهان ازشرکت های پخش هجرت و توزیع داروپخش (مرکز اصفهان) بازدید کردند.
انتهای پیام/

 

https://sedayesanatgar.ir/vdcf.tdyiw6d0vgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما