کد مطلب : ۱۲۶۲
plusresetminus
آیین افتتاح خط سرم شرکت داروسازی دانا با حضور  وزیر اقتصاد و دارایی  دکتر عارف نوروزی مدیر عامل شستا، دکتر عطار سرپرست شرکت تیپیکو در تبریز برگزار شد.
خط تولید سرم شرکت داروسازی دانا با سرمایه‌گذاری شستا افتتاح شد

به گزارش صدای صنعتگر، آیین افتتاح خط تولید سرم در شرکت داروسازی دانا با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، عارف نوروزی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا)، حسین مدرس خیابانی مدیرعامل گروه توسعه ملی ، رضوی خرم استاندار تبریز و مدیران استانی در شهر تبریز برگزارشد.
عارف نوروزی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) در این برنامه گفت: شستا از طریق هلدینگ دارویی تامین صاحب ۳۵ درصد از سهام شرکت داروسازی دانا است.
وی با اشاره به شرکت های تابعه شستا در استان آذربایجان شرقی افزود: شستا در این استان ۱۲ شرکت مدیریتی و غیر مدیریتی دارد که جمعا بیش از ۶۳۰۰ نفر به صورت ثابت در آن ها اشتغال دارند .
مدیرعامل شستا با اشاره به پروژه های در دست اقدام در استان تبریز عنوان کرد: تعداد ۸ پروژه جاری در شرکت های مدیریتی و غیرمدیریتی شستا در آذربایجان شرقی در دست اقدام است که از این تعداد ۴ پروژه ایجادی، ۳ پروژه توسعه ای و ۱ پروژه بهسازی است . در این پروژه ها نیز تعداد ۵۰۰ نفر اشتغال دارند.
وی با اشاره به سرمایه‌گذاری شستا در شرکت های خود در این استان تصریح کرد: حجم سرمایه گذاری های در حال انجام بیش از ۲.۶ همت است . تا پایان سال ۱۴۰۳ نیز، یک پروژه ایجادی، ۱ پروژه توسعه‌ای و ۱ پروژه بهسازی به صورت کامل انجام خواهد گرفت، به گونه ای که در آن تولید محصول خواهیم داشت.
نوروزی با اشاره به حوزه فعالیت شرکت های شستا در این استان افزود: بنگاه هایی که در این استان داریم خدمات انواع سرم و ویال های تزریقی، اقلام دارویی، مصالح ساختمانی و عمرانی، خاک چینی و سرامیک، دامداری ، لوله های الیافی و انواع قیر و لوازم خانگی را ارائه می‌کنند.  
مدیرعامل شستا با اشاره به ظرفیت جوان نیروی انسانی در داروسازی دانا گفت: در این مجموعه بیش از ۹۴۰ نفر شاغل هستند که ۷۵۰ نفر از این افراد تحصیلات دانشگاهی داشته و ۶۶ درصد نیروها زیر ۴۰ سال سن دارند که نشان از ظرفیت جوان و با استعداد این شرکت بزرگ در حوزه دارویی است.
وی افزود: نرخ رشد تولید این شرکت در ۷ ماه ابتدای سال حدود ۳۴ درصد است.
مدیرعامل شستا بر انجام تعهدات شستا در استان آذربایجان شرقی تاکید و اظهار داشت: به مردم عزیز این استان قول می دهیم تمام تعهدات خود را در انجام پروژه ها تا حصول نتیجه پیش خواهیم برد .
   خط تولید سرم شرکت داروسازی دانا امروز با ارزش سرمایه‌گذاری ۷ هزار میلیارد ریال و ظرفیت اسمی تولید سالانه ۴۰ میلیون عدد آغاز به کار کرد .
این پروژه با ایجاد ۶۰۰ فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیر مستقیم از خروج ۱۶ میلیون دلار ارز در سال از کشور جلوگیری خواهد کرد .
شرکت‌ داروسازی دانا از شرکت های غیرمدیریتی هلدینگ دارویی تامین از شرکت های تابعه شستا است . ۳۵ درصد از سهام این شرکت متعلق به هلدینگ تیپیکو است.
https://sedayesanatgar.ir/vdcc.eqsa2bqiila82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما