کد مطلب : ۱۲۹۳
plusresetminus
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز با تاکید بر ضرورت تسهیلگری در امر سرمایه گذاری بر عدم مانع تراشی در این مسیر تاکید کرد.
هیچگونه مانعی در فعالیت سرمایه گذاران از سوی دستگاه ها قابل قبول نیست
به گزارش صدای صنعتگر، عزیزاله افضلی در ستاد توسعه کشت هاى گلخانه ای استان که  با حضور فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان برگزار شد، با تاکید بر اینکه دستورات استاندار البرز باید به صورت جدی پیگیری شود، گفت: امر سرمایه گذری و تسهیلگری در جذب سرمایه گذارانِ این حوزه به منظور حمایت از احداث گلخانه ها باید به صورت ویژه توسط فرمانداران انجام شود.
وی با اشاره به تشکیل کارگروه سرمایه گذاری توسط این معاونت، ادامه داد: باتوجه به اینکه حوزه اقتصادی استان البرز دارای ظرفیت ها و فرصت های بسیاری است بنابراین به منظور یکپارچگی در تصمیم گیری ها و جذب سرمایه گذاران مواردی که نیازمند رسیدگی موردی باشند توسط جهاد کشاورزی معرفی و در کارگروه فوق درخواست آنها رسیدگی خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه همواره باید پاسخوی نیازها و خواسته‌های شهروندان مطالبات رسانه‌ها باشیم، ادامه داد: جهادکشاورزی موظف است تحقق مصوبات ستاد را به صورت ویژه رصد و گزارشات را انعکاس دهد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز افزود: کلیه شهرداران فرمانداران موظف هستند در راستای احداث و توسعه گلخانه ها و جذب سرمایه گذاران این حوزه طرح های حمایتی ویژه ای را درنظر داشته و گزارش اقدامات خود را در جلسه اتی ارائه دهند.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcg.y9qrak9xwpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما