کد مطلب : ۱۳۳۸
plusresetminus
عکس زیر عکسی از فرمانده شهید ، سید رضی موسی از جوانانی تا زمان شهادت است.
شهید سید رضی موسوی از جوانی تا شهادت
به گزارش صدای صنعتگر،شهید سید رضی موسوی از همرزمان سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی بود که در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق، به شهادت رسید.
 سیدرضی موسوی در سال ۱۳۴۲ بدنیا آمد. وی دیپلمات و سرتیپ نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در زمان شهادت در ۴ دی ماه ۱۴۰۲ رسما به عنوان رایزن فرهنگی ایران در سوریه خدمت می‌کرد که در جریان حمله رژیم غاصب صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق، به شهادت رسید.
بر اساس آنچه از سوی صداوسیما درباره‌ی جزییات نحوه‌ی شهارت سردار سیدرضی موسوی اعلام شده است، اسرائیل «ساعت ۱۶ به وقت تهران با شلیک ۳ موشک از آسمان جولان اشغالی محل حضور سردار موسوی در منطقه زینبیه دمشق را مورد هدف قرار داد که منجر به شهادت این فرمانده سپاه پاسداران شد»
جمهوری اسلامی در منطقه سربازان گمنام زیادی دارد و شهید رضی موسوی از جمله این سربازان گمنام بوده است. این شهید از همرزمان سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه بود.
سردار شهید سید رضی موسوی، اصالتا زنجانی بود و در دوران دفاع مقدس در بسیاری از عملیات‌ها در مقابل رژیم بعثی عراق ایستادگی کرد.

 عکس زیر عکسی از  فرمانده شهید ، سید رضی موسی از جوانانی تا زمان شهادت است.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcg.w9qrak9w7pr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما