کد مطلب : ۱۴۱۸
plusresetminus
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین با بیان اینکه مهمترین سرمایه شرکت توفیق دارو ، سرمایه انسانی متخصص است، گفت: ظرفیت نخبگان دانشگاهی در راه دستاوردهای جدید دارو و مواد اولیه مورد بهره برداری قرار می گیرد.
ظرفیت‌های دانشگاهی برای تحقیق و توسعه مورد بهره برداری قرار می گیرد

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، دکتر عقیل آرین نژاد در دیدار دکتر امینی، رییس دانشکده داروسازی دانشگاه تهران از شرکت تحقیقاتی مهندسی توفیق دارو و دیدار با نخبگان این شرکت، اظهار داشت: کارهای انجام شده در شرکت دانش بنیان تحقیقاتی و مهندسی توفیق دارو مورد رضایت است.

وی افزود: یکی از ویترین‌های مجموعه شستا و تیپیکو شرکت توفیق دارو است که باعث مباهات است.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین با بیان اینکه دستاوردهای کنونی توفیق دارو با همت و تلاش و زحمت متخصصان این شرکت بدست آمده است، بیان کرد: حفظ این دستاورد بسیار مهم و حیاتی است و در حال حاضر ادبیات بازار در حوزه دارو تغییر کرده است و در حوزه مواد اولیه و محصول نهایی دیگر نمی شود به روش های قبلی دل بست و باید کار نو و جدید انجام داد و بتوان دستاورد و نتیجه خوبی از آن گرفت.
دکتر آرین نژاد با اشاره به اینکه در این راه همت و تلاش باید بیشتر شود و نیاز به تغییر نگاه در حوزه تحقیق و توسعه هستیم، گفت : در توفیق دارو باید با یک رویکرد و نگاه جدید و به روز حاکم شود و تیپیکو نیز از این رویکرد حمایت می کند، وظیفه هولدینگ سرمایه گذاری و حمایت از این بخش است.
وی با اشاره به اینکه اقدامات موثری در این بخش باید انجام شود ، گفت: اصلاح و بهبود خطوط در بحث GMP و استفاده از فناوری های نوین باید مورد توجه و اهتمام بیشتری قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه نوک پیکان در تولید مواد اولیه در شرکت‌های زیرمجموعه تیپیکو، توفیق دارو است، گفت: باید جلوتر از بازار دارویی کشور حرکت کنیم و اقدامات موثری در این حوزه داشته باشیم. خطوط و تولید مواد اولیه باید با برنامه ریزی و تحقیقات انجام شود و توفیق دارو در این بخش فعال است و مجموعه تحقیق و توسعه با کمک ظرفیت داخلی مورد توجه قرار می گیرد.
وی ادامه داد: از ظرفیت دانشگاه‌ها و دانشجویان جدید و خلاق استفاده و باید در این بخش ظرفیت‌های دانشگاهی به کار گیری شود و بدون استفاده کردن از ظرفیت علمی توفیق دارو و تیپیکو مسیر موفقیت قابل طی کردن نیست.

انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcf.ydyiw6djcgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما