کد مطلب : ۱۴۱۹
مدیرعامل شرکت تحقیقاتی مهندسی توفیق دارو؛

خودکفایی در تولید برخی از مواد اولیه دارویی در توفیق دارو

plusresetminus
  مهندس آقایی مدیرعامل توفیق دارو از درخشش جوانان متخصص در حوزه تولید مواد اولیه دارویی خبر داد و گفت: در برخی از اقلام مواد اولیه توان رقابت با شرکت‌های خارجی را داریم و می توانیم در برخی از بخش‌ها خودکفا شویم.
خودکفایی در تولید برخی از مواد اولیه دارویی در توفیق دارو

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، مهندس علی آقایی در حاشیه بازدید دکتر آرین نژاد مدیر عامل تیپیکو و دکتر امینی رییس دانشکده داروسازی دانشگاه تهران از دستاوردها و اقدامات انجام شده در بخش تولید مواد اولیه دارو، اظهار داشت: استفاده از فناوری‌های نوین در در توفیق دارو مورد توجه قرار دارد و این موضوع یکی از نیازهای روز کشور است.

وی افزود: این بخش با توجه به ظرفیت‌های موجود در شرکت توفیق دارو قابل دسترسی است و این افتخارات در حالی است که تمام این دستاوردها با دانش داخلی و متخصصان زبده بدست آمده است.
مدیرعامل شرکت توفیق دارو با اشاره به اخبار خوبی که از دستاوردهای جدید در حوزه تولید مواد اولیه در این شرکت به ثمر رسیده است، بیان کرد: این ظرفیت می تواند برای خودکفایی در برخی از مواد اولیه مورد نیاز دارویی کشور مورد استفاده قرار گیرد و مانع از خروج ارز از کشور شود.
مهندس آقایی با اشاره به اینکه این دستاوردها قطعا توجه صنعت دارو است، تصریح کرد: در سال‌جاری از دستاوردهای جدید این بخش رونمایی و این مواد به چرخه تولید دارو وارد و در اختیار شرکت‌های داروسازی برای ساخت دارو داده می شود.
در حال حاضر هم چندین جلسه با شرکت‌های گروه محصول نهایی ساز تیپیکو برگزار کردیم و در صدد توسعه فعالیت‌ها در این بخش هستیم. درخواست برای تهیه برخی اقلام مواد اولیه از توفیق دارو وجود دارد و این موضوع افتخاری برای این شرکت است.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcg.q9qrak9typr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما