کد مطلب : ۲۰۴
plusresetminus
صدای صنعتگر- دادستان کرج از برخورد با جرائم خشن و سرقت در این استان خبر داد.
مبارزه قاطع دادستانی با جرایم خشن و سارقان در استان البرز
 به گزارش صدای صنعتگر،حسن مددی با اشاره به حساسیت دادستانی‌ کرج در خصوص مبارزه مستمر و قاطعانه با جرایم مربوط به سرقت و جرایم خشن بیان کرد: با رهنمودهای رئیس کل دادگستری استان و هماهنگی انجام شده با فرماندهی نیروی انتظامی استان و سرپرست معاونت پیگیری پرونده‌های خاص دادگستری کل استان البرز، تاکنون دو طرح مقابله با سرقت و مالخرها در سطح استان اجرایی شده است.
وی افزود: در مرحله دوم اجرای این طرح که هفته جاری با هماهنگی پلیس آگاهی شهرستان انجام شد 81 سارق و مالخر که عضو 24 باند سرقت بودند شناسایی و بازداشت شدند و مقادیر قابل توجهی از اموال شناسایی و تحویل مالباختگان شده است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با هشدار به کلیه سارقین حرفه ای و باندهای سرقت به ویژه باندهای فیوج تصریح کرد: در هماهنگی با قرارگاه مبارزه با جرایم خاص و کلیه دادستان‌های شهرستانهای استان، طرح‌های شناسایی و بازداشت سارقان با قوت در سال جاری و سال آینده در استان البرز اجرایی خواهد شد.
وی متذکر شد: در هماهنگی با اداره کل زندان‌ها نیز مقرر شده کلیه محکومین زندانی سابقه دار جرایم سرقت از نهادهای ارفاقی محروم شوند؛ همچنین در هماهنگی با معاونت اجرای احکام کیفری دادستانی شهرستان کرج، کلیه سارقین حرفه‌ای از بهمن ماه سالجاری تا پایان فروردین از مرخصی برخوردار نخواهند شد.
مددی شیوه نامه  تصویب شده در قرارگاه را پشتوانه تصمیم اتخاذ شده برای محدودیت های ایجاد شده برای برخورداری زندانیان جرایم سرقت و خشن از نهادهای ارفاقی و مرخصی بیان و تاکید کرد: از کلیه شهروندان می‌خواهیم در راستای کمک به ارتقای امنیت در استان،  اگر اطلاعی از فعالیت و محل اختفای اعضای باندهای سرقت و سارقین حرفه ای دارند ضمن اعلام این موضوع به پلیس 110، زمینه پیگیرد قضایی این عوامل را فراهم آورند.
وی همچنین از اجرای طرح‌های متعدد در زمینه ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این طرح‌ها در راستای مبارزه با فساد و اقدامات منافی عفت و آسیب‌های اجتماعی تدوین شده که به سرعت در استان اجرایی خواهند شد.
https://sedayesanatgar.ir/vdcjfxe8zuqey.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما