کد مطلب : ۲۲۳
plusresetminus
صدای صنعتگر- عضو انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی پوشاک و چرم استان البرز، گفت: شرکت تعاونی تامین نیاز صنایع و معادن استان البرز بخش قابل توجهی از مواد مورد نیاز واحدهای تولیدی در حوزه پتروشیمی را تامین کرده است.
تامین مواد مورد نیاز پتروشیمی واحدهای صنعتی البرز توسط شرکت تعاونی تامین نیاز صنایع و معادن
به گزارش صدای صنعتگر، منصور جوادیان قلعه که بهمن ماه امسال در جریان برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به دلیل حضور فعال در عرصه تامین مواد اولیه و محصولات پایین دستی صنایع پتروشی موفق به دریافت لوح سپاس از معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شده است در مورد کسب این موفقیت ، اظهار داشت: با توجه به مدت فعالیت تعاونی تامین نیاز صنایع و معاون استان البرز و اقداماتی که از زمان شکل گیری تاکنون در این مجموعه انجام شده موفق به دریافت لوح سپاس شد.
وی ادامه داد: رصد لازم توسط هیات‌های نظارتی از این تعاونی انجام گرفته ، به همین دلیل در نمایشگاه ایران پلاست به عنوان تعاونی فعال توسط معاون وزارت تعاون مورد تقدیر واقع شد.
عضو انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی پوشاک و چرم استان البرز با اشاره به اینکه تمامی واحدهای تولیدی دارای پروانه بهره برداری یا جواز کسب از اتحادیه‌های مختلف می توانند عضو تعاونی تامین نیاز صنایع و معادن استان شوند، افزود: سهمیه‌های خرید بهین یاب این شرکت‌ها در تعاونی تامین نیاز به اشتراک گذاشته می‌شود و در نهایت بصورت تجمیعی از بورس کالا خرید انجام می شود.
وی در بخش دیگری در تشریح فعالیت‌های شاخص انجام شده در تعاونی تامین نیاز صنایع و معاون البرز توضیح داد: مهمترین اقدامات در زمینه تامین حجم قابل توجهی از مواد اولیه مورد نیاز و یا ماشین آلات خط تولید صنایع پتروشیمی استان بوده است که این تمامی این اقدامات علیرغم شرایط سخت اقتصادی و یا نوسانات ارزی انجام شده است.
جوادیان با تاکید بر اینکه مواد اولیه مورد نیاز تولیدکنندگان صنایع پتروشیمی با قیمت مناسب و متناسب با سهمیه خرید بهین یاب آنها در اختیارشان قرار داده شده است، گفت: افرادی که عضو تعاونی شده اند از این مزایا و خدمات برخوردار هستند، تمامی این مواد اولیه از طریق بورس کالا و با توجه به سهمیه خرید بهین یابی شرکت ها انجام شده است.
وی  عنوان کرد: گاهی بخشی از سهمیه ماهانه شرکت‌ها عضو تعاونی تامین نیاز صنایع و معادن اضافی می ماند، در حالی که در گذشته هرماه  با کمبود مواد اولیه مواجه بوده اند.
مدیرعامل شرکت تعاونی تامین نیاز صنایع و معادن استان البرز، گفت: در حال حاضر با توجه به بحران ارز و مشکل تامین مواد اولیه و ماشین آلات ، تعاونی بر روی تامین این دو نیاز صنایع پتروشیمی متمرکز شده است، اما در آینده در قالب کنسرسیوم‌های تشکیل شده قرار است که تعاونی همکاری‌هایی را برای ارسال محصولات تولیدی شرکت های پتروشیی به خارج کشورانجام دهد.
وی تاکید کرد: بیشتر شرکت‌های عضو تعاونی تامین نیاز صنایع و معادن استان البرز شرکت‌های پلیمری فعال در صنعت پتروشیمی هستند.
https://sedayesanatgar.ir/vdcakenu149nu.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما