کد مطلب : ۲۳۹
plusresetminus
شرکت پارس لامع که به دلیل بدهی ورشکسته شده بود با پیگیری دستور رئیس قوه قضائیه در سفر استانی توسط دادگستری استان البرز به چرخه تولید بازگشت.
بازگشت کارخانه «پارس لامع» به چرخه تولید در نتیجه سفر آیت الله رئیسی به استان البرز

کارخانه پارس لامع طی مراسمی با حضور معاون دادستان کل کشور، به چرخه تولید بازگشت تا یکی دیگر از ده‌ها کارخانه‌ای باشد که چرخ‌های آن طی یک سال اخیر در نتیجه ورود دستگاه قضایی و با تدابیر اتخاذ شده از ناحیه مسئولان قضایی، به حرکت درآمده است.

این کارخانه واقع در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز است که حدود ۱۱ سال قبل با داشتن بدهی به ۱۵ طلبکار از جمله ۲ بانک، ورشکسته شد؛ اما در پی سفر استانی دی ماه ۹۸ آیت‌الله رئیسی ریاست قوه قضاییه به استان البرز، به ریاست کل دادگستری کل استان البرز ماموریت داده شد تا اقدامات لازم جهت حل مشکلات این واحد تولیدی انجام شود.

در نهایت پیگیری‌های مجدانه قضایی سرانجام نتیجه داد و با اتخاذ تمهیدات قانونی، از به فروش رفتن و تعطیلی کارخانه پارس لامع جلوگیری شد و امروز در مراسمی کارخانه احیا گردید.

حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری البرز گفت: کاری که امروز در اینجا صورت گرفته است، نتیجه سفر رییس قوه قضاییه به استان البرز بوده است.

وی اضافه کرد: در این سفر مدیرعامل این کارخانه مشکلات خود را درباره نحوه تسویه شرکت و اینکه این کارخانه در حال تعطیلی است بیان کرد و رئیس قوه قضاییه نیز با فوریت دستور رسیدگی و پیگیری آن را داشتند، بلافاصله جلساتی با این شرکت بانک ملی انجام و تا حصول نتیجه توسط دستگاه قضایی مورد پیگیری و رصد قرار گرفت.;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
https://sedayesanatgar.ir/vdchtwnid23nx.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما