کد مطلب : ۵۹۴
plusresetminus
مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ  از اجرای برنامه های فرهنگی متنوع کتابخانه های عمومی در هفته کتاب سال ۱۴۰۰ خبرداد.
 بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی بمناسبت هفته کتاب در ساوجبلاغ اجرا می شود 
گلشن شیر محمدی  با اشاره به اقدامات، فعالیت ها و اهم برنامه های هفته کتاب سال ۱۴۰۰ با شعار "جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم"، افزود:تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا،نشست های کتابخوانی، جلسات قصه‌گویی مسابقات کتابخوانی و فرهنگی ،برپایی نمایشگاه کتاب اجرای طرح پویش ملی اهدای کتاب ،اجرای طرح عضویت رایگان، دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از نویسندگان و دیدار با آنان ،  افتتاح بخش بازی ویژه اعضای کودک کتابخانه عمومی مهستان شهر جدید هشتگرد بخشی از برنامه های این نهاد در شهرستان ساوجبلاغ است .
مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ افزود : طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی به مناسبت فرارسیدن بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و روز بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار، در روز دوشنبه ۲۴ آبان‌ماه در تمامی کتابخانه‌های عمومی شهرستان  انجام می‌شود .
وی با بیان اینکه کتابداران مجموعه کتابخانه های عمومی ساوجبلاغ در زمان شیوع بیماری کرونا فعالیت های ترویجی خود را متوقف نکردند گفت: حضور در بستر فضای مجازی با ایجاد دهها شبکه مجازی برای برگزاری برنامه های فرهنگی به صورت زنده، تبلیغ و معرفی کتاب، نشست های مجازی کتابخوانی، برگزاری مسابقات و فعالیت های فرهنگی و ... از مهمترین اقدامات کتابداران در این ایام بود که همچنان ادامه دارد.
 رییس اداره کتابخانه های شهرستان ساوجبلاغ بر برگزاری کیفی برنامه های فرهنگی هفته کتاب تاکید کرد و گفت :  هفته کتاب و کتابخوانی فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و آگاه سازی مردم از خدمات کتابخانه هاست لذا ویژه برنامه های هفته کتاب ساوجبلاغ در کتابخانه های عمومی از ۲۴ آبان ماه جاری آغاز و تا یکم آذرماه  ادامه دارد.
وی اضافه کرد: در این طرح علاقمندان و دوستداران کتاب می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه مدیریت کتابخانه‌های عمومی به آدرس  www.samanpl.ir و تکمیل فرم درخواست ثبت‌نام پس از تایید کتابداران از این طرح بهره مند شوند.
شیر محمدی با ابراز امید واری نسبت به روند کاهشی مبتلایان به بیماری کرونا با اجرای واکسن کووید ۱۹‌در کشور گفت: امیدواریم بار دیگر پویایی و نشاط گذشته در کتابخانه ها را با حضور دوستداران کتاب و کتابخوانی شاهد باشیم
https://sedayesanatgar.ir/vdcbuabsprhb9.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما