کد مطلب : ۷۵۹
plusresetminus
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز از حضور روزانه پرسنل شرکت شهرکهای صنعتی البرز در بخش نظارت و بازرسی صنوف در کل استان البرز خبر داد.
6 هزار نفر ساعت ماحصل نظارت و بازرسی کارکنان شرکت شهرکهای صنعتی البرز بر صنوف البرز 
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی البرز «حمیدرضا عقاب نشین» ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به دستور صریح وزیر صمت مبنی بر مشارکت کلیه زیرمجموعه های وزارت صمت در امر نظارت و بازرسی بر صنوف، شرکت شهرکهای صنعتی البرز نیز در کنار دیگر دستگاههای متولی بر فرایند توزیع و عرضه کلیه کالاها و خدمات، خصوصاً اقلام اساسی نظارت ویژه دارد.

وی افزود: از 17 اردیبشهت ماه با دستور مقام عالی وزارت صمت، گشت‌هایی مشترک با حضور سازمان صمت، شرکت شهرکهای صنعتی، تعزیرات حکومتی، اتاق های اصناف و سازمان جهاد کشاورزی کلید خورد که در آن کلیه پرسنل بخش بازرسی و بخش اعظمی از کارکنان اداری بر بازار نظارت داشته و پرونده‌های تخلف در این طرح با قید فوریت رسیدگی شده تا تاثیرات ملموس‌تری داشته باشد.

«عقاب نشین» تصریح کرد: هم اینک 30 تن از پرسنل شرکت شهرکهای صنعتی البرز به همراه 10 دستگاه خودروی این شرکت از 17 اردیبهشت ماه تاکنون در دو نوبت صبح و عصر و حتی در ایام تعطیل در گشت های مشترک بازرسی حضور داشته و بر بازار استان البرز نظارت دارند.

بنا به گفته این مقام مسئول با توجه به گستردگی استان البرز همیشه بحث کمبود نیروی انسانی در بخش نظارت و بازرسی بر صنوف وجود داشت که این هم افزایی دستگاههای استانی توانست تا حدودی این کمبود را جبران کند. 

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی البرز با اشاره به حضور پررنگ کارکنان این شرکت در بخش نظارت و بازرسی بر صنوف تاکید کرد: بر اساس آمارهای اخذ شده شرکت شهرکهای صنعتی البرز از ابتدای طرح ویژه نظارتی با ۶ هزار و ۸۴۰ نفرساعت در این طرح بزرگ مشارکت داشته است.

«عقاب نشین» ادامه داد: بنا بر راهبردهای وزارت صمت از هفته آینده، برگه‌های نظارت مردمی روی کالاها درج می‌شود و شهروندان اگر تخلفی دیدند یا رضایتی دارند با یک «اپلیکیشن» به اسم «صمت من» می توانند آن را اعلام کنند که این اعلام نظرها به صورت خودکار قابل کنترل خواهد بود و علاوه بر این، سامانه، وضعیت واحد صنفی را مشخص کرده و خودکنترلی برای اصناف ایجاد می‌کند.


مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز درباره موجودی انبارهای اقلام اساسی تصریح کرد: هم اینک بر اساس آمارهای موجود و بر مبنای بازرسی های صورت گرفته هیچگونه کمبودی در بخش کالایی کشور، خصوصاً کالاهای اساسی وجود ندارد؛ همچنین در بخش تولید روغن نیز همه واحدهای تولیدی هم اینک ذخیره روغن خام دارند و کشور به هیچ وجه در مورد ذخایر روغن خام و بسته بندی شده دچار مشکل نیست. 

این مسئول با اشاره به دستورالعمل ویژه در این گشت های نظارتی عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی وزارت صمت در طرح ویژه نظارت بر بازار در گام اول تولید کنندگان موظفند قیمت را درست درج کنند که این امر بصورت سامانه‌ای پیگیری می شود؛ قسمت دوم توزیع و قسمت آخر فروشگاه‌ها هستند که هم اینک نظارت در این بخش گسترده شده و مردم هم می‌توانند در این زمینه کمک کنند.

وی در خاتمه اظهار داشت: مردم شریف می توانند طی تماس با تلفن 124 یا ثبت شکایات خود در وبگاه 124.IR در امر نظارت بر صنوف شرکت کرده و یاریگر خادمان خود در دستگاههای نظارتی باشند.
https://sedayesanatgar.ir/vdcebo8fijh8n.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما