کد مطلب : ۷۸۳
plusresetminus
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طرح هادی روستایی با اولویت برنامه های اشتغالزایی روستایی را مورد بررسی و اجرا قرار می گیرد.
بررسی طرح هادی روستاهای استان با اولویت اشتغال زایی توسط روستاییان تسریع می شود


مجتبی عبداللهی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با بیان اینکه طرح‌های تفصیلی شهر ها و روستاها مورد بررسی و اجرای دقیق قرار گیرد، افزود: باید درخواست های مردم در روستاها و شهرها را مورد توجه قرار گیرد و تا جای ممکن در چهارچوب قوانین رضایت آنها جلب شود.

وی ادامه داد طرح هادی روستایی با اولویت برنامه های اشتغالزایی روستایی در مورد بررسی و اجرا قرار می گیرد و خواسته و روستاییان به روستاها بازگردند.

وی افزود: استان البرز روستاهای فعال و خوش آب و هوایی دارد و باید از ظرفیت‌های موجود جهت آبادانی روستاها و اشتغال به ویژه برای جوانان استفاده کرد.

عبداللهی گفت: تمام طرح‌های هادی روستایی مورد بازنگری قرار می‌گیرد و بعد از اینکه این روند را تسریع کنیم.

وی با اشاره به وضعیت روستاهای شهرستان طالقان افزود: مردم طالقان افراد نجیب با تقوا و پرتلاشی است، باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که به حق واقعی خود دست یابند.

در این جلسه مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته موضوع تبصره ۱۸ تاثیرات تکلیفی دولت در حمایت از اشتغال زایی در روستاها گفت: تسهیلات تبصره ۱۸ که توسط بانک ها به طرح های اشتغال زایی استان نیز کمک می شود که باید هر چه سریعتر و راحت تر در بخش های روستایی اشتغال محور پرداخت شود. انتظار می رود بانک های عامل با سرعت بیشتری به نیازها و درخواست های روستاییان پاسخ دهند.

عبدالله دارایی در ادامه خاطرنشان کرد: روستاییان جهت استفاده از تسهیلات تبصره ۱۸ و برخورداری از اعتبارات اشتغال زایی می توانند به ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستانها و یا اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مراجعه کنند.
https://sedayesanatgar.ir/vdcbufbzprhbw.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما