کد مطلب : ۹۳۸
plusresetminus
رحیمی گفت: اجراییات از جمله تراش و روکش آسفالت در محلات مختلف براساس مصوبه شورای اسلامی شهر و نظر کمیسیون انجام شده است.
اجراییات براساس مصوبه است نه سلیقه


به گزارش صدای صنعتگر، علیرضا رحیمی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج در نطق پیش از دستور جلسه هشتاد شورا به نطق جلسه قبل رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت اشاره کرد و تذکری را داد : عضو شورای شهر بدون بررسی و پشتوانه علمی مطلبی را گفتند در حالی که وی هم دارای سلامت نفس و هم تقوا هستند اما چون همگانی شده مطرح می کنم .بر این اساس نکاتی از باب رئیس کمیسیون عمران به جهت تنویر افکار اعضای شورا ، شهردار ، مدیران و اصحاب رسانه و شهروندان عزیزم ارائه میکنم.
علی رضا رحیمی افزود: تصمیماتی که اجرائی می شود مصوبات شورای شهر دارد و برخی اختیارات از تباصر بودجه به کمیسیونها داده می شود که ملاک عمل است و لاغیر . در تبصره 29 بودجه سال 1400 شورای پنجم موضوع تراش و روکش معابر و اولویت بندی آن را منوط به تصمیم کمیسیون دانسته که در 55 مین جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل بند 1 موضوع تراش و رو کش بیش از 110 معبر به تصویب رسید و محلات خاصی که ایشان نظر دادند و در لفّافه گفتند که مصوبه ندارد در لیست کمیسیون وجود دارد.
علی رضا رحیمی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تاکید کرد: با توجه به اهمیت تراش و روکش معابر مجدداً برای بازنگری موضوع در جلسه پنجم کمیسیون عمران ، حمل و نقل مورخ 21/7/1400 در بندهای 2و4 لیست مصوب شده شورای پنجم ، توسط کارگروهی بازدید میدانی شد و به 91 معبر کاهش پیدا کرد و در کمیسیون فوق مصوب شد که از 91 معبر مصوب 62 معبر تراش و روکش انجام و یا در حال انجام است و 29 معبر در حال صدور دستور کار و یا عملیات حفاری و یا جدولگذاری است که از زحمات و تلاشهای همه اعضای محترم ، مجموعه مدیریت شهری ، حوزه عمران (اعم از معاونت ـ مناطق و سازمان عمران) تشکر می شود.
در پایان نکاتی را لازم به یادآوری دانست و گفت: از کلماتی چون هشدار می دهم یا خاطی کیست که رییس کمیسیون حقوقی و نظارت در سخنانشون اشاره کرده بودند،استفاده نمی کنم امّا هر کسی باید کار و وظیفه محوله خودش را انجام دهد. اگر هم مسندی داریم چه در کسوت رئیس کمیسیون ـ چه عضو و چه حوزه اجرائی اگر کاری نکنیم و فعلی برای مردم در جهت رفع مشکلات شهری انجام ندهیم این جز ضمان چیزی ندارد ،
این موقع است که هم خطا وجود دارد و هم هشدا داردر و هم بی احترامی به شهروندان عزیز میشود.
https://sedayesanatgar.ir/vdcd2j0n6yt0s.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما