کد مطلب : ۱۰۱۳
plusresetminus
چهاردهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان البرز و اولین جشنواره تجلیل از واحد اقتصادی فعال استان در زمینه مسئولیت اجتماعی چهارشنبه 26 بهمن ماه در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد.
جشنواره مشترک تجلیل از واحدهای اقتصادی فعال در مسئولیت اجتماعی و کارآفرینان برتر استان البرز برگزار شد

 

 
 
چهاردهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان البرز و اولین جشنواره تجلیل از واحد اقتصادی فعال استان در زمینه مسئولیت اجتماعی با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، روز چهارشنبه 26 بهمن ماه در سالن میلاد شهرداری کرج با چکشیان معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زند وکیلی مدیرکل توسعه کارآفرینی و بهره‌وری وزارت متبوع ، اسداللهی معاون اقتصادی استاندار، فرمانداران شهرستان های نظرآباد و کرج و مدیران و مسولان استانی و مدیران عامل و کارکنان واحدهای اقتصادی و تولیدی و صنعتی برگزار شد. 


در قسمت تجلیل از کارآفرینان برتر در بخش صنعت واحدهای تولیدی تک ماکارون به مدیرعاملی عبدالرضا مطلبی و آردداران به مدیریت شهرام پورزارع و شرکت ایران آوند فر با مسئولیت نادر سلطانی و فرآوری فروکتوز ناب به مدیریت پدرام لسانی و در بخش خدماتنیز مجموعه تیم یار کیش با مدیریت مجید ناقدی نیا و همچنین بازار مبل امام علی  به مدیرعاملی علی دهقانی سانیچ و کافه میوه به مدیریت علی عذیری و همچنین موسسه حسابداری تراز پردازان طاها با مدیریت داود طهماسبی به عنوان کار،رین برتر استان البرز انتخاب شدند. 


همچین در بخش شایسته تقدیر نیز در بخش شرکت های کیفیت تولید تکاپو  و ایران تابلو و همچنین پارس صنعت پرتو، سیمان آبیک و البرز ماشین و شرکت طعام صنعت البرز و صنایع دستی و همچنین سراجی سنتی عالیخان معرفی شدند.


در قسمت تجلیل از واحدهای اقتصادی فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی نیز از مدیران عامل شرکت های شرکت مپنا بویلر، آذین خودرو، تک ماکارون، فراگستر بیستون و شرکت دنیای ماموت، جابون، تولید مواد اولیه داروپخش(تماد)، شرکت بازرگانی و تولیدی پارس و شرکت آرد داران، صنایع الکترونیک مادیران و نهایتا شرکت سیمان آبیک تجلیل شد. از برگزیدگان بخش صنفی نیز از آقایان جواد زرین، داوود سرافراز، علی رجب زاده، سعید رضایی، رضا چابکسوار، مجید کرمی و علی ابراهیمی، غلامرضا امینی پور، حبیب انصاری و کاظم صدوقی تجلیل بعمل آمد. 


در این برنامه از آقای سید رضا  جمشیدی نیز به عنوان مدیر مسئول محترم رسانه مسئولیت اجتماعی تجلیل شد و همچنین در خصوص برگزیدگان بخش صنفی ماده 16 قانون مواد مخدر در اولین جشنواره مسئولیت های اجتماعی نیز از آقایان وحید نعمتی، مهدی علی عسگری و سرکار خانم زهره ساده حسین آبادی از فعالان اجتماعی در این امر تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
https://sedayesanatgar.ir/vdcg.q9qrak9zwpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما