کد مطلب : ۱۰۲۸
plusresetminus
رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز از تمدید بخشودگی جرایم مؤدیان مالیاتی تا پایان سال ‌جاری خبر داد.
جزئیات بخشودگی جرائم مالیاتی در استان البرز اعلام شد
به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان البرز، بهروز حصاری، از تمدید بخشودگی جرائم مؤدیان مالیاتی تا پایان سال‌ جاری در استان البرز خبر داد و اظهار داشت: سازمان امور مالیاتی کشور در راستای تکریم مؤدیان مالیاتی و حمایت لازم از بخش‌های اقتصادی، شرایط ویژه‌ای در بخشودگی جرایم مالیاتی قابل بخشش فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه مؤدیان مالیاتی در صورت پرداخت اصل بدهی مالیاتی، کل جرایم آنان مورد بخشودگی قرار خواهد گرفت، گفت: اشخاص حقیقی تا 2 میلیارد ریال و اشخاص حقوقی تا 3 میلیارد ریال مشمول بخشودگی جرائم مالیاتی می‌شوند.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با بیان اینکه عمده جریمه‌های مالیاتی ناشی از عدم اطلاع مودیان از قوانین و مقررات مالیاتی است، تصریح کرد: مودیانی که مشمول جریمه شده‌اند، تا پایان سال می‌توانند برای برخورداری از بخشودگی مراجعه و اصل بدهی را پرداخت کنند.
وی درباره مودیانی که از قبل اصل مالیات را پرداخت کرده و بدهی آنان محدود است، افزود: این دسته از افراد نیز می‌توانند برای برخورداری از این تسهیلات و بخشودگی به اداره‌کل مالیاتی مراجعه کنند.
حصاری یادآور شد: مؤدیان مالیاتی متقاضی استفاده از این تسهیلات و فرصت ویژه در استان البرز، با توجه به فرصت زمانی محدود، می‌توانند در اسرع وقت با مراجعه به ادارات امور مالیاتی مربوطه، از این شرایط و تسهیلات ویژه استفاده کنند. انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcc.iqsa2bqx4la82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما