کد مطلب : ۱۰۷۱
plusresetminus
هیئت مدیره شهرک صنعتی اشتهارد طی جلسه ای با سیف اله اسدالهی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری مسائل و مشکلات این شهرک صنعتی را با وی مطرح کردند.
اعضای هیئت مدیره شهرک صنعتی اشتهارد از معاون اقتصادی استاندار البرز تقدیر کردند
به گزارش صدای صنعتگر، هیئت مدیره شهرک صنعتی اشتهارد طی جلسه ای با سیف اله اسدالهی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری مسائل و مشکلات این شهرک صنعتی را با وی مطرح کردند.
شهرک صنعتی اشتهارد بزرگترین شهرک صنعتی کشور با بیش از هزار واحد صنعتی است که بسیاری از صنایع مطرح و برندهای ملی را در خود جای داد.
در این دیدار ضمن بیان کمبودها و نواقص توسط اعضای هیئت مدیره، اسدالهی با ارائه راهکارهای لازم به منظور افزایش توان رقابتی و بهره وری صنایع، بر ضرورت برنامه ریزی برای مهار تورم و رشد تولید در سال جاری و استفاده از تمام ظرفیت های استانی تاکید کرد.
اسدالهی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری در این نشست گفت: حوزه اقتصادی استانداری با توان تمام در خدمت صنعتگران و تولیدکنندگان است.
 در پایان این جلسه، هیئت مدیره شهرک صنعتی با اهدای لوح تقدیر با امضای تعدادی از صنعتگران و تولیدکنندگان شهرک صنعتی اشتهارد به نمایندگی از کلیه اعضا، از زحمات و تلاشهای شبانه روزی بویژه برنامه ریزی دقیق مدیریت مصرف برق و گاز و جلوگیری از هرگونه قطع خارج از برنامه از سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری تقدیر و تشکر کردند.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdca.0n6k49nw65k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما