کد مطلب : ۱۰۷۲
plusresetminus
رئیس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به اهمیت عمل به شعار سال و تلاش برای مهار تورم و رشد تولید با همکاری و همراهی مدیران دولتی و فعالان بخش خصوصی گفت: باید اثرات رشد اقتصادی در وضعیت معیشت مردم نمایان شده و موجب ارزآوری بیشتر برای کشور شود.
توجه به توسعه صادرات غیر نفتی موجب پیشرفت اقتصادی کشور است

 

 
به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی البرز، پرهام رضایی بعد ازظهر روز سه‌شنبه در نود وپنجمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی البرز ضمن گرامیداشت بیست‌و‌نهم فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: به دنبال سفری که ریاست محترم قوه قضائیه و هیات همراه بعد از ایام نوروز امسال به البرز داشتند، در جلسه شورای اداری مباحثی را در حضور ایشان مطرح کرده و به نیابت از فعالان اقتصادی البرز و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در نامگذاری شعار سال به عنوان مهار تورم و رشد تولید بر این مهم تاکید داشتم که دولت در بیشتر امور هدایتگر و حمایت کننده باشد و در مقابل با پذیرش نقش بخش خصوصی در تصمیم‌سازی‌ها فرصتی برای بهبود شرایط اقتصادی، افزایش توان تولید و صادرات و در نهایت کاهش تورم در جامعه ایجاد شود.
وی در ادامه افزود: با توجه به اقدامات پیشگیرانه و حمایتی دستگاه قضا در جهت جلوگیری از ورشکستگی واحدهای صنعتی و کمک به از سرگیری فعالیت مجموعه‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل، در حضور رئیس قوه قضائیه به این مسئله تاکید شد که در سال جاری این موارد با جدیت بیشتری دنبال شود.
رئیس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به دیدار نوروزی اخیر فعالان اقتصادی بخش خصوصی البرز با مدیران دولتی ضمن گفت: از حضور و همراهی دکتر عبداللهی استاندار البرز در این مراسم که نشان از افزایش سطح تعامل دولت و بخش خصوصی در سال جاری دارد، قدردانی می‌شود.
وی ادامه داد: امید است این همراهی مدیران و مسئولان دولت با فعالان اقتصادی در تداوم برگزاری منظم جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به منظور پیگیری مسائل و دغدغه‌های فعالان اقتصادی استان و رفع موانع و مشکلات پیش‌رو موثر واقع شود.
رضایی عنوان کرد: در ابتدای سال جاری و از سوی مقام معظم رهبری شعار سال با عنوان مهار تورم؛ رشد تولید نامگذاری شد که نشان از اهمیت موضوع اقتصاد در پیشرفت کشور دارد.
به گفته رضایی عمل به شعار سال و تحقق آن دورنمایی را برای مدیران دولتی و بخش خصوصی ترسیم می‌کند که در قالب آن برای ادامه مسیر، برنامه‌ریزی و فعالیت مستمری داشته باشند؛ چرا که باید اثرات رشد اقتصادی در وضعیت معیشت مردم نمایان شده و موجب ارزآوری بیشتر برای کشور باشد.
وی اظهار امیدواری کرد که امسال با توجه به اهداف سند چشم انداز ۲۰ ساله، الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت و سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی شاهد شکوفایی اقتصاد درون‌زا و برون‌گرا باشیم.
https://sedayesanatgar.ir/vdcb.zb8urhbg5iupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما