کد مطلب : ۱۰۸۰
plusresetminus
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت ساماندهی، طراحی و جانمایی المان های ورودی و خروجی شهر کرج بر ضرورت تشکیل کمیته راهبری جهت تحقق این مهم تاکید کرد.
لزوم تحویل حدود 20 کیلومتر از مسیراتوبان تهران- قزوین در محدوده شهر به شهرداری کرج
  به گزارش صدای صنعتگر،  علیرضا رحیمی با اشاره به طرح ارائه شده برای ورودی و خروجی های شهر کرج در بزرگراه تهران-کرج گفت: این طرح خیلی کلی بود و تنها ورودی های شرقی و غربی مورد تاکید مشاور واقع شده است در صورتی که ورودی های شمالی و جنوبی نیز مطرح هستند و ضرورت دارد تا جهت ساماندهی این مبادی نیز اقدام شود. وی با بیان اینکه جهت زیباسازی و مناسب سازی ورودی های شهر می توان فراخوان زد، اظهار داشت: نماد لاله به دلیل لاله خیزی شهر کرج و استان البرز به عنوان یکی از المان های ورودی کار قشنگی است که این المان در ابتدای ورودی از سمت شرق جانمایی شده است.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: همچنین در زمان 8 سال دفاع مقدس سردارهایی از لشکر حضرت سیدالشهدا(ع) به پا خواستند و به درجه رفیع شهادت نایل شدند که این موضوع نیز برای طراحی المان و یا ترکیب با لاله می تواند مناسب باشد.
رحیمی همچنین به عنوان علمی و پژوهشی در استان البرز و شهر کرج اشاره و بیان کرد: قطب علمی پژوهشی بودن استان ، ایران کوچک بودن و تنوع اقوام را می توان از آنها به عنوان شاخصه های شهر استفاده کرد. وی از آمادگی استانداری البرز نیز جهت همکاری این پروژه یاد کرد و افزود: در جلسه ساماندهی این مسیر مقرر شد کمیته ای متشکل از اداره کل راهداری، نماینده استانداری، معاونت های خدمات شهری، شهرسازی، عمران و ترافیک به ریاست معاونت عمرانی و دبیری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج تشکیل شود.
رحیمی در ادامه گفت: ضروری است جلساتی مبنی بر تشکیل کارگروه مذکور صورت پذیرد و در این جلسات طرحهای قبلی که از گذشته در خصوص مبادی ورودی و خروجی شهر کرج مطرح شده و در حال اقدام است، تجمیع و تبدیل به طرح جامعی شود. چگونگی تعریف نمادهای شهری و نحوه فراخوان آن و همچنین ساماندهی مسیر اتوبان در محدوده شهر کرج و نیز پیگیری از استانداری جهت تحویل این قطعه از اتوبان به شهرداری کرج از دیگر مواردی بود که رحیمی بر پیگیری آن تأکید کرد.
https://sedayesanatgar.ir/vdca.an6k49nww5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما