کد مطلب : ۱۰۸۱
plusresetminus
با مساعدت دادگستری استان البرز معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان البرز گفت که به مناسبت روز کارگر، مقدمات آزادی 16 کارگر فراهم و آن‌ها از زندان آزاد شدند.
آزادی 16 زندانی به مناسبت روز جهانی کارگر
 به گزارش صدای صنعتگر ، معاون قضایی رئیس کل در امور نظارت بر زندان و اجرای احکام دادگستری کل استان البرز با اعلام آزادی 16 زندانی به مناسبت روز کارگر گفت: پس از دستور رئیس کل دادگستری استان البرز در خصوص مساعدت به زندانیان کارگر در آستانه روز جهانی کارگر، این موضوع در دستور معاونت نظارت بر زندان‌های استان قرار گرفت.
جواد یاوری افزود: برای این منظور، ابتدا فهرست مربوطه از اداره کل زندان های استان اخذ و مکاتبات لازم با حوزه های قضایی انجام شد. وی متذکر شد: با پیگیری های انجام شده هشت نفر از زندانیان کارگر با اعطای مرخصی پایان حبس و هشت نفر دیگر با برخورداری از سایر مساعدت های قانونی و نهادهای ارفاقی آزاد شدند.
معاون قضایی رئیس کل در امور نظارت بر زندان و اجرای احکام دادگستری کل استان البرز مجموع آزادی ها را 16 نفر عنوان کرد و گفت: این مساعدت‌ها در مناسبت‌های مختلف به تشخیص رئیس کل دادگستری استان در مورد زندانیانی که حس رفتار داشته و جرایم غیرعمد داشته اند اعمال می شود.
https://sedayesanatgar.ir/vdcb.wb8urhbg8iupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما