کد مطلب : ۱۰۸۶
plusresetminus
عضو هیات رئیسه چهارمین دوره اتاق بازرگانی البرز گفت: با جهش نرخ دلار در ماه‌های اخیر برخی تولیدات ایرانی به دلیل مناسب بودن قیمت عرضه با حجم بالایی از تقاضای خرید مواجه شد و پیش‌بینی می‌شود که سال خوبی برای صادرات کشور باشد.
جهش نرخ دلار در چند ماه اخیر موجب افزایش تقاضای خرید تولیدات ایرانی با قیمت مناسب شد

 

به گزارش صدای صنعتگر، حسین بیگ محمدزاده در حاشیه برگزاری پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور بیان کرد: این نمایشگاه پذیرای حضور هیات تجاری خارجی از کشورهای مختلف از جمله روسیه، امارات متحده عربی، پاکستان‌‌ و هندوستان و زمان مناسبی برای معرفی تولیدات ایرانی بود.
عضو هیات رئیسه چهارمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز با اشاره به بالا بودن سطح برگزاری این دوره از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور افزود: انتظار می‌رود که در طول سال به دفعات بیشتری شاهد برگزاری این رویدادها باشیم.
وی با اشاره به اینکه البرز به دلیل نزدیکی به پایتخت فرهنگ تولیدی متاثر از آن دارد، افزود: بدان معنا که کالا و محصولات صنعتی استان از تولید تا بسته‌بندی با ظاهری زیبا و کیفیت بسیار مطلوب روانه بازار می‌شود، به همین دلیل حضور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی فرصت مناسبی برای نمایش ظرفیت‌های آن است.
بیگ محمدزاده بیان کرد: تحت تاثیر افزایش نرخ ارز و رکود ناشی از شیوع کرونا، مردم دنیا تمایل زیادی برای دریافت کالاهایی با قیمت مناسب پیدا کردند و این موجب شد که با جهش نرخ دلار در چند ماه اخیر برخی از تولیدات ایرانی به دلیل مناسب بودن قیمت عرضه با حجم بالایی از تقاضای خرید مواجه شود و پیش‌بینی می‌شود که سال خوبی برای صادرات باشد.
https://sedayesanatgar.ir/vdcg.79qrak9z3pr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما