کد مطلب : ۱۱۰۰
plusresetminus
  نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در حوزه حجاب و عفاف نیز علاوه بر برنامه ریزی های سلبی و ایجابی از سوی قوای تصمیم گیر، جدیت در احیا و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی با کمک مردم، ضرورت دارد.
دیدارهای چهره به چهره با مردم و تلاش برای حل مشکلات، تا حصول نتیجه ادامه دارد
به گزارش صدای صنعتگر، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اجتماعی استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه البرز اولین استان کشور در راه اندازی این قرارگاه بود و در همین قالب نیز اقدام کرد، افزود: قرارگاه های استان با توجه به عملکرد و تاثیر ملموس برای مردم، بعنوان الگو در کشور مطرح شده اند و سایر استان ها نیز ملزم به چنین اقداماتی شده اند.
وی ادامه داد: در این راستا مجموعه استان همراه و موثر بودند ولی هوشیاری فراجای استان و حضور و تدبیر به موقع و وحدت شورای تامین البرز، بسیاری از توطئه ها را خنثی کرد.
عبداللهی با اشاره به اینکه در حوزه حجاب و عفاف برنامه محور عمل کردیم، گفت: بسیاری از مسائل را می توانیم با کمک و همراهی مردم حل و فصل کنیم چراکه رضایتمندی و تعامل مردم استان بواسطه دیدارها، اقدامات و جلب اعتماد مردم در حال افزایش است.
وی افزود: باید به مردم، مشکلات و مطالبات آنها اهمیت دهیم و در راستای رسیدگی به موضوعات، به واقع تلاش و اقدام کنیم تا در تعاقب این امر شاهد رضایتمندی و همراهی آنها باشیم.
استاندار البرز گفت: مردم قدردان هستند و تلاش های خدمتگزاران صدیق خود را نادیده نمی گیرند، مشروط بر اینکه کارآیی، نمود عینی و برون داد برنامه ها را حس کنند.
وی افزود: در حوزه حجاب و عفاف نیز علاوه بر برنامه ریزی های سلبی و ایجابی از سوی قوای تصمیم گیر، جدیت در احیا و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی با کمک مردم، ضرورت دارد.
عبداللهی گفت: مردم شریف و شهید پرور، روحانیون، خانواده شهدا و ایثارگران و عموم مردم استان خواستار جامعه ای عفیفانه هستند.
وی افزود: باید در اماکن عمومی، بیمارستان ها، بوستان ها، مراکز تفریحی، تجاری، تفرجگاهی و ... با اقدامات فرهنگی، رعایت حجاب و عفاف را به طور کامل اجرایی کنیم.
https://sedayesanatgar.ir/vdcd.z0f2yt0fza26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما