کد مطلب : ۱۱۰۹
plusresetminus
مدیرکل تامین اجتماعی البرز گفت: فراخوان بیست و یکمین دوره انتخاب بازنشسته، همسر بازمانده و از کار افتاده کلی نمونه هم‌زمان با سراسر کشور در این استان نیز اعلام شد.
فراخوان انتخاب بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی البرز اعلام شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی البرز، داود سعدزاده با اعلام این خبر اظهار داشت: بر این اساس سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به مناسبت 25 ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان و به منظور ترویج فرهنگ تکریم و ارج گذاری به مقام ارزشمند بازنشستگان، همسران بازمانده و از کارافتادگان کلی نمونه، به عنوان اسوه های صبر و استقامت و خردورزی در جمع خانواده و جامعه، نسبت به انتخاب و تجلیل این قشرها اقدام کند.
وی اضافه کرد: از کارافتادگان، همسران بازمانده بیمه‌شدگان متوفی و سایر مستمری ‌بگیران تحت پوشش این سازمان بیمه گر می توانند برای قرارگرفتن در فهرست برگزیدگان، با تکمیل کردن فرم های خود اظهاری در این فراخوان شرکت کنند.
وی ادامه داد : هر ساله در آستانه 25 ذی الحجه 'روز خانواده و تکریم بازنشستگان' تعدادی از مستمری بگیران از بین مستمری بگیران استان متقاضی می شوند تا پس از انجام چندین مرحله بررسی توسط کارشناسان سازمان تامین اجتماعی، از بین آنها چند نفر به عنوان افراد نمونه مورد تقدیر قرار گیرند.
مدیر کل تامین اجتماعی البرز اضافه کرد: بر اساس دستورکار اجرایی انتخاب بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه، کمیته‌های استانی مربوطه مطابق برنامه زمان‌بندی شده تشکیل و مستمری‌ بگیران نمونه براساس ضوابط مشخص شده انتخاب می‌شوند.
وی داشتن سابقه پرداخت حق‌بیمه، پیشرفت‌ های تحصیلی در زمان بازنشستگی، تدریس در مراکز رسمی آموزشی در دوران بازنشستگی، موفقیت در رقابت‌های فرهنگی، علمی و ورزشی، خلق آثار فرهنگی، هنری و علمی در دوران بازنشستگی را از شاخص های انتخاب مستمری ‌بگیران نمونه عنوان کرد. مدیرکل تامین اجتماعی البرز بیان کرد: تربیت فرزندان شایسته نیز از دیگر شاخص های انتخاب مستمری‌بگیران نمونه است که مدارک تحصیلی فرزندان، موفقیت فرزندان در رقابت‌های ورزشی، علمی و هنری در این حوزه مورد توجه قرار می گیرد.
وی یادآور شد: ارائه پیشنهاد یا خدمات مبتنی بر تجربیات مؤثر به دستگاه‌ های اداری و اجرایی کشور در دوران بازنشستگی و ارائه پیشنهاد های مؤثر در بهبود کیفیت ارائه خدمات به مخاطبان سازمان تأمین ‌اجتماعی و همچنین ارائه پیشنهاد های مؤثر در رفع چالش ‌های این سازمان بیمه گر نیز از دیگر ضوابط انتخاب بازنشستگان نمونه محسوب می‌شود.
مدیرکل تامین اجتماعی البرز همچنین بیان کرد: کارآفرینی و ایجاد اشتغال در دوران بازنشستگی نیز از دیگر شاخص های مورد توجه در انتخاب مستمری‌بگیران به شمار می رود.
عاشوری ابراز کرد : در رابطه با همسران بازمانده بیمه ‌شدگان متوفی نیز علاوه بر معیارهای قبلی، مواردی از قبیل تعداد فرزندان تحت تکفل، موفقیت تحصیلی همسر بازمانده و تحت تکفل یا در قید حیات بودن پدر و مادر بیمه ‌شده متوفی نیز مورد توجه قرار گرفته است.
مدیرکل تامین اجتماعی البرز یادآور شد: از بین متقاضیانی که طی مهلت تعیین شده ثبت نام می کنند ، یک نفر کارگر بازنشسته، یک نفر از جمع کارکنان بازنشسته تامین اجتماعی، یک نفر نیز از بین همسران بازماندگان کارگر فوت شده، همچنین یکی از همسران بازمانده کارکنان و یک نفر نیز از جمع از کارافتادگان و در مجموع پنج نفر به عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب خواهند شد.
سعدزاده آخرین فرصت تعیین شده برای ثبت نام نامزدها را پایان وقت اداری روز شنبه بیستم خردادماه جاری عنوان کرد.
وی اشاره کرد: مستمری‌بگیران تأمین ‌اجتماعی می توانند جهت دریافت فرم‌ ثبت نام به شعب دریافت کننده مستمری خود، کانونهای بازنشستگی و یا سایت اینترنتی اداره کل تامین اجتماعی البرز به آدرس www.tamin.ir مراجعه و پس از دریافت و تکمیل فرم مربوطه آنرا به همراه مدارک مورد نیاز به اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان البرز ارائه دهند.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcc.xqsa2bqsola82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما