کد مطلب : ۱۱۱۰
plusresetminus
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج در خصوص احیای معابر با ارزش تاریخی این کلانشهر گفت: شهرداری می بایست با توجه به اهمیت معابر ، بالاخص حد فاصل پل حامی تا بلوار شورا را به جهت وجود بناهای ارزشمند تاریخی موجود و نحوه اتصال و رعایت استاندارد های سلسله مراتب در جهت روان سازی و کاهش تاثیر ترافیک و دسترسی آسان در این بافت اقدامات موثر انجام دهد.
معابر با ارزش تاریخی کلانشهر کرج احیا شود
به گزارش صدای صنعتگر، حسین مهاجری در چهارمین جلسه کارگروه بررسی طرح تفصیلی آتی شهر که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و معاونت و مدیران ارشد شهرسازی و مشاورین طرح برگزارشد، اظهارداشت: در طرح تفصیلی باید در زمینه توزیع شبکه معابر با رعایت آیین نامه طراحی راههای شهری و مقررات شهرسازی و معماری مصوب شورایعالی شهرسازی و معماری کشور و با دقت نظر کاهش تاثیر ترافیک بر شبکه کلی معابر و بر اساس نیاز ترافیکی بیست ساله آتی شهر اقدام شود.
در این جلسه ضمن بررسی مغایرت های سلسله مراتب طرح جامع کرج با وضع موجود در جلسه قبلی، تاثیرات آن در معابر شهری آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت بود نظراتی ارائه شد.
در ادامه علاوه بر موضوعات مطروحه پیرامون شبکه معابر شهر کرج، نحوه احصا معابر وضع موجود و اتصال آن به معابر شریانی درجه یک مورد سوال اعضای محترم و رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
https://sedayesanatgar.ir/vdce.z8zbjh8z79bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما