کد مطلب : ۱۱۱۱
plusresetminus
10 پرونده در کمیسیون ماده 5 این هفته به ریاست استاندار البرز بررسی شد.
10 پرونده در کمیسیون ماده 5 استان بررسی شد/تصمیمات امروز ما کیفیت زندگی آیندگان را تعیین می کند
به گزارش صدای صنعتگر، مجتبی عبداللهی در جلسه کمیسیون ماده 5 استان که روز یکشنبه 7 خرداد ماه 1402 در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، به ضرورت اتخاذ تصمیم بر مبنای قانون و رعایت حقوق و نفع آیندگان، افزود: باید به گونه ای تصمیم گیری کنیم که آیندگان ما را به نیکی قضاوت کنند چراکه کیفیت زندگی فرزندان ما منوط به این امر است.
وی رعایت اصول ساخت و ساز و شهرسازی را از جمله حقوق اساسی شهروندان دانست و از شهرداران و اداره کل راه و شهرسازی خواست تا در تصمیم گیری های خود، تمامی جوانب را در نظر گیرند.
عبداللهی با اشاره به وضعیت خیابان ها، معابر، ساخت و ساز و نیازهای شهرستان فردیس، گفت: این شهرستان با توجه به تراکم بالای جمعیت و کمبود جدی در سرانه‌ها و زیرساخت ها باید به شکل ویژه مورد توجه مسئولان بویژه در مدیریت شهری قرار گیرد.
وی افزود: تمامی شهرداران باید به کمبودها و نیازهای مردم بخصوص در محله های محروم اشراف داشته باشند و بر این اساس اعتبارات و بودجه خود را صرف آبادانی و رفع مشکلات کنند.
استاندار البرز گفت: شهرداران و نظام مهندسی استان باید طی تعاملی ویژه در راستای ساماندهی ساخت وسازها و جلوگیری از بروز تخلفات اقدام کنند.
وی جلسات کمیسیون ماده 5 استان را با اهمیت دانست و از اداره کل راه و شهرسازی خواست تا با برگزاری نشست های ویژه برای عدم انباشت پرونده و رسیدگی سریع به درخواست ها، اقدام کند.
در این نشست 10 پرونده مربوط به کرج، فردیس و نظرآباد مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.
https://sedayesanatgar.ir/vdcf.ydyiw6dyygiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما