کد مطلب : ۱۱۱۲
plusresetminus
 رامین ربیعی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: رفع مشکلات شرکت مل تضمینی برای ایجاد هشتاد
شرکت مل توانایی ایجاد 80 نفر اشتغال جدید دارد/تامین نقدینگی دغدغه نخست صنعتگران است
به گزارش صدای صنعتگر، رامین ربیعی در حاشیه بازدید از شرکت قطعات لاستیکی مل در شهرک صنعتی بهارستان،  اظهار داشت:حل مشکلات شرکت مل در زمینه تامین تسهیلات بانکی در اجرای طرح توسعه و افزایش اشتغال برای بیش از هشتاد شغل را فراهم می کند.
وی افزود: ما به عنوان بخشی از دولت در استان در راستای تحقق شعار سال در شرکت ها حضور مستمر داریم.
 وی ادامه داد: واحدهای صنعتی در استان از ظرفیت های تولیدی بالایی برخوردار هستند که حمایت اصولی از آنها می تواند علاوه بر استمرار و ارتقای تولید، بیش از پیش به توسعه اقتصادی استان کمک کند.
 ربیعی با اشاره به استقرار بیش از 3 هزار و 730 واحد صنعتی فعال در البرز، تصریح کرد: ما رتبه اول پرداخت تسهیلات رونق تولید در کشور را داریم ولی همچنان تامین نقدینگی مورد نیاز، دغدغه نخست صنعتگران است.
 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: ارتقای زیرساخت‌های لازم برای فعالیت مستمر و توسعه صنایع از دیگر اولویت های استان البرز در بخش تولید است.
 شرکت لاستیک صنعتی مل در زمینه طراحی، ساخت قالب و تولید انبوه انواع قطعات لاستیکی از قبیل قطعات لاستیک، فلز، پروفیل ها و نوارهای لاستیکی، انواع دیافراگم و قطعات منجید دار، انواع تزریقی لاستیک با پایه های پلیمری متفاوت، انواع ضربه گیرها، اورینگ ها و پکینگ های لاستیکی و...، جهت استفاده در صنعت خودروسازی و لوازم خانگی فعالیت می کند و هم اکنون برای بیش از 120 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی نموده است.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcg.q9qrak9qxpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما