کد مطلب : ۱۱۲۰
plusresetminus
رئیس و دبیرکل ارتباطات یونسکو در ایران از شهردار و رئیس اداره روابط عمومی شهرداری محمدشهر تقدیر کردند.
تجلیل رئیس و دبیرکل ارتباطات یونسکو در ایران از شهردار و رئیس اداره روابط عمومی شهرداری محمدشهر
به گزارش صدای صنعتگر،  روز سه شنبه ۱۴۰۲٫۳٫۱۶  امیر عباس تقی پور دبیرکل باشگاه مدیریت روابط عمومی یونسکو در ایران به همراه رضاجهانشاهلو رئیس و اعضای انجمن روابط عمومی استان البرز با حضور در شهرداری محمدشهر از مهرداد حسن زاده بعنوان شهردار نمونه و مدیر حامی روابط عمومی و افشین سخائی فرد رئیس اداره روابط عمومی شهرداری محمدشهر به پاس سالها تلاش در حوزه روابط عمومی و ارتباطات و مدیر برتر روابط عمومی تجلیل بعمل آوردند.
در این جلسه که باحضور محسن آجرلو و محمد احمدوند رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر محمدشهر برگزار گردید ،  تقی پور با شرح وظایف و اثرگذاری روابط عمومی در معادلات و موفقیت های سازمانی ، به نقش حمایت و نگرش مدیریت به این حوزه اشاره کرد.
همچنین شهردار و اعضای شورای شهر نیز با تاکید بر جایگاه روابط عمومی ، نقش آنرا در امید بخشی و ارتقاء سطح آگاهی شهروندان از عملکرد مدیریت شهری ، بسیار حائز اهمیت دانستند.
درپایان این جلسه باپیشنهاد رضا جهانشاهلو مدیرکل اسبق روابط عمومی استانداری و رئیس انجمن روابط عمومی استان البرز مقرر گردید با انعقاد تفاهم نامه ای فی مابین باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو در ایران و شهرداری محمدشهر در آینده ای نزدیک نسبت به برگزاری کارگاههای تخصصی و کاربردی در حوزه روابط عمومی و بین الملل به میزبانی شهرداری محمدشهر برنامه ریزی و اقدام صورت پذیرد.
انتهای پیام
https://sedayesanatgar.ir/vdcf.0dyiw6dyxgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما