کد مطلب : ۱۱۲۳
plusresetminus
دادستان عمومی و انقلاب اشتهارد از اقدامات مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی به وسعت 170 هکتار در اراضی موسوم به «مزرعه توحید» این حوزه قضایی خبر داد.
جلوگیری از تغییر کاربری 170 هکتار از اراضی زراعی در اشتهارد
  به گزارش صدای صنعتگر، حسن علایی ثمرین با اعلام آزادسازی 170 هکتار از اراضی در معرض تغییر کاربری این حوزه قضایی گفت: قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری استان البرز مصوبات و تاکیدات متعددی در حوزه محورهای فعالیت چهارگانه خود داشته که یکی از آن‌ها در حوزه پیشگیری و مقابله جدی با تغییر کاربری های غیرمجاز است.
دادستان عمومی و انقلاب اشتهارد افزود: در حوزه قضایی اشتهارد در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، 170 هکتار از اراضی در معرض تغییر کاربری واقع در اراضی پلاک ثبتی 1159 موسوم به «مزرعه توحید» آزادسازی شد.
وی متذکر شد: در این عملیات تعداد قطعات تفکیک شده 60 مورد، دیوارکشی 20 قطعه به متراژ 3200 متر، بنا و ویلای در حال ساخت 10 مورد، استخر 10 مورد، فنس کشی با پی ممتد 30 فره با سطح اشتغال 2500 متر، محوطه سازی 40 مورد، دپوی مصالح ساختمانی پنج مورد اعمال قانون شد.
دادستان عمومی و انقلاب اشتهارد مساحت اراضی آزادسازی شده را 170 هکتار بیان کرد و گفت: ارزش این اراضی بر اساس ارزیابی انجام شده نزدیک به 1200 میلیارد تومان است.
انتهای پیام
https://sedayesanatgar.ir/vdci.razct1azpbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما