کد مطلب : ۱۱۲۸
plusresetminus
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز تامین زیرساخت ها، جبران کمبودها و احداث فضاهای خدماتی، رفاهی و اقامتی را از الزامات مورد نیاز صنایع مستقر در شهرکهای صنعتی استان عنوان کرد.
تامین زیرساخت‌ها و احداث فضاهای خدماتی و رفاهی در شهرک‌های صنعتی ضروری است
به گزارش صدای صنعتگر، سیف اله اسداللهی با بیان این مطلب در جلسه رسیدگی به مشکلات شهرک صنعتی اشتهارد که با حضور فرماندار اشتهارد، مدیران صنعت و معدن و شرکت شهرک های صنعتی در دفتر معاونت اقتصادی برگزار شد، اظهار داشت: اگر شرکت شهرکهای صنعتی توان لازم برای ایجاد فضاهای خدماتی مورد نیاز را دارد باید سریعتر اقدام نماید در غیر اینصورت زمین مناسب در اختیار بخش خصوصی برای ساخت اماکن مورد نیاز قرار گیرد.
وی همچنین از فرمانداران شهرستان های استان خواست تا برنامه ارائه شده توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان را رصد کرده و گزارش پیشرفت انجام زیرساختهای شهرک های صنعتی را پایش کنند.
در ادامه این جلسه مواردی از کمبودهای شهرک صنعتی که از طریق فرمانداری مورد مطالبه صنعتگران مستقر در این شهرک صنعتی قرار داشت مورد بحث و بررسی قرار گرفته و به درخواست تعدادی از متقاضیانی که در آن شهرک درخواست زمین برای طرحهای توسعه ای داشتند، رسیدگی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcd.x0f2yt0fja26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما