کد مطلب : ۱۱۵۶
plusresetminus
رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با تذکر به واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب در صنف آرایشگران زنانه ، گفت: دخالت صنف آرایشگران در اموراتی که در رسته پزشکی تعریف شده ممنوع و پیگرد دارد.
آرایشگاه‌های زنانه حق دخالت در امور پزشکی را ندارند
به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان البرز، بهروز حصاری در جلسه ای که با حضور هیات مدیره اتحادیه صنف آرایشگران زنانه استان البرز و اعضای اين صنف و همچنین  آقایی مدیر کل بانوان البرز و نمایندگان معاونت پیشگیری از جرم دادگستری استان البرز در سالن اجتماعات اتاق اصناف مرکز استان البرز برگزار شد، با عرض تبریک عید غدیر خم، اظهار داشت: حضور بانوان در عرصه‌های اجتماعی و مشاغل مهم جامعه نشان از ظرفیت‌ و توانایی‌های این قشر دارد.
وی افزود: در صنوف برای هر اتحادیه حدود وظایفی تعیین شده که اتحادیه‌های صنفی موظف به رعایت قوانین در این حوزه هستند.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با بیان اینکه صنف آرایشگران زنانه نیز از اهمیت ویژه ای برخورار است، بیان کرد: همکاران عضو اتحادیه آرایشگران زنانه باید در حد و حدود اختیارات صنف به انجام وظایف خود بپردازند.
حصاری با اشاره به اینکه متاسفانه برخی اقدامات توسط تعدادی از آرایشگران فاقد مجوز انجام شده است که در حدود صنف مربوطه نیست، تاکید کرد: آرایشگران زنانه حق دخالت در انجام موارد پزشکی مانند تزریق ژل و بوتاکس را ندارند و با متخلفان از قانون در این زمینه برخورد لازم انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از ضرر و خسارت جانی اطلاع رسانی به صنف و مردم تشدید شود, ادامه داد: مردم هم باید درصورت مشاهده تخلف آن را به مراجع ذیربط اطلاع دهند.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdce.n8zbjh8zp9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما