کد مطلب : ۱۱۶۴
plusresetminus
دکتر افشار فتح‌الهی، مدیرعامل شرکت طرح و توسعه آینده پویا از پروژه مجتمع مسکونی ملینا کیش بازدید کرد.
مدیرعامل شرکت طرح و توسعه آینده پویا از پروژه مجتمع مسکونی "ملینا" کیش بازدید کرد

 

به گزارش روابط عمومی شرکت طرح و توسعه آینده پویا، دکتر افشار فتح‌الهی از پروژه مجتمع مسکونی ملینا کیش بازدید کرد. در این بازدید مسئولان پروژه توضیحات لازم را درباره روند ساخت آن ارائه کردند. دکتر فتح‌الهی نیز دستورات لازم جهت تسریع در بهره‌برداری از پروژه را صادر کرد.
قرارداد واگذاری عرصه پروژه مجتمع مسکونی کیش با مساحت 52 هزارمترمربع بنا مشتمل بر 32 هزارمترمربع بنای مفید جهت احداث 308 واحد مسکونی در سال 1397 منعقد و عملیات اجرایی پروژه از ابتدای سال 1400 آغاز و طبق آخرین گزارش تا خرداد ماه 1402 پیشرفت فیزیکی پروژه به 82/63 درصد رسیده است .
پروژه مجتمع مسکونی ملینا کیش به عنوان یکی از پروژه های سرآمد در کیفیت و شاخص در جزیره کیش شناخته شده و دارای ساختمان‌های مجزای فرهنگی و ورزشی می‌باشد که امکاناتی از قبیل سالن بیلیارد، سالن ورزشی، سالن اجتماعات و سالن سینما در آن
 تعبیه شده است. همچنین در محوطه فضای باز پروژه زمین تنیس و زمین بازی کودکان و زمین چند منظوره ( والیبال – بسکتبال – فوتبال ) طراحی شده است .

 شایان ذکر است موقعیت قرارگیری مجتمع مسکونی ملینا کیش با چشم انداز آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس در یکی از بهترین لوکیشن‌های جزیره کیش ( منطقه جزیره مرجان) قراردارد. 
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcd.90f2yt0foa26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما