کد مطلب : ۱۱۷۶
plusresetminus
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، گفت: استان البرز رتبه نخست در کارگروه تسهیل بدست آورده است که بیانگر تعامل و هم افزایی صنعت‌گران با استانداری در پیگیری مسائل و تسهیل در امور مختلف اقتصادی است.
کسب رتبه نخست البرز در احیاء واحدهای تولیدی و کارگروه تسهیل ماحصل هم افزایی دولت با حوزه تولید و صنعت است
به گزارش صدای صنعتگر، سیف الله اسداللهی با بیان این مطلب در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز که در محل سالن اجتماعات صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، با بیان اینکه در استان البرز حدود ۳ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی مستقر است، اظهار داشت: ۱۲ شهرک صنعتی فعال، غیر فعال و همچنین ۵۵ درصد از درآمد ناخالص مربوط به اصناف و ۳۲ درصد مربوط به صنعت است.
وی با اشاره به اینکه استان البرز یک استان صنعتی است، افزود: زیرساخت‌های مورد نیاز با تلاش مسئولان استان در حال انجام است تا در این حوزه نیز به حد مطلوب برسیم.
اسداللهی در خصوص مسئولیت اجتماعی، گفت: توجه به مسئولیت‌های اجتماعی امری مهم است چرا که با شروع یک فعالیت، راه‌اندازی یک مجموعه، توجه به محیط زیست و آب  بسیاری از موضوعات تحت الشعاع آن قرار می گیرد که نتایج آن به نسل آینده بازمی گردد.
وی با اشاره به اینکه استان البرز رتبه نخست در کارگروه تسهیل را بدست آورده است، اظهار کرد: صنعت‌گرانی که با مشکل مواجه می‌شدند برای رفع آن به استانداری مراجعه می‌کردند که ماحصل آن رفع مشکلات و ارتباط تنگاتنگ حوزه سیاست گذاری های استانی در رفع مشکلات آنان و به دست آوردن توفیقات آتی شد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز همچنین به کسب رتبه نخست در احیا و‌ راه اندازی واحدهای تولیدی استان اشاره و از فعالیت و تلاش های حوزه صنعت استان تقدیر کرد.
کسب رتبه دوم در اشتغال و همچنین کسب رتبه سوم در سرمایه‌گذاری خارجی از سوی استان البرز از دیگر موضوعاتی بود که اسداللهی در این جلسه به آنها اشاره کرد.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcg.u9qrak9q3pr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما