کد مطلب : ۱۱۸۳
plusresetminus
  رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: 14 سال است که این طرح بلاتکلیف مانده و کسی پاسخگوی مردم نیست که این موضوع خجالت آور است.
 چرا طرح تفصیلی کرج 14 سال بلاتکلیف مانده است/ چه کسی با ترک فعل ها برخورد می کند؟
به گزارش صدای صنعتگر، علی قاسم پور در یکصد و بیست و پنجمین جلسه رسمی شورا، طرح تفصیلی شهر را سندی مهم برای مردم دانست و اظهارداشت: کسی این موضوع را بررسی نکرده و از مسئولین وقت سوال نمی کند که چرا در طول این 14 سال طرح تفصیلی شهر کرج اجرا نشده و به موجب این دیرکرد، چقدر فساد در شهر ایجاد و ساخت و ساز غیرمجاز صورت گرفته است.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با طرح این سوال که چه کسی با ترک فعل های صورت گرفته در این زمینه برخورد می کند، اذعان کرد: نه تنها برخوردی با این افراد صورت نمی گیرد، بلکه ارتقا نیز پیدا می کنند. آقای شهردار بررسی های لازم را به عمل آورید تا به ایراد کار پی ببرید.
وی افزود: اگر داعیه مبارزه با فساد دارید، بررسی های لازم را داشته باشید تا دریابید که چه کسانی در این زمینه مسئولیت داشته و باید طرح را اجرا می کردند اما این کار را انجام نداده اند و چرا این طرحح 14 سال بلاتکلیف مانده است.
وی بیان کرد: چرا همه موضوعات باید به تطبیق و توافقات راه یابد و این شهر را با ماده واحده و صدور پروانه به فروش برسانیم
مدتی است که صحبت های به حق من از این در خارج نمی شود مشکلی نیست، این نیز بگذرد. قاسم پور اذعان کرد: اگر کسی یک درصد داعیه مبارزه با فساد و ادعای انقلابی بودن دارد، به این موضوع بپردازد زیرا همه مسئله اینجاست. جریان مالی ساخت و ساز در کلانشهر کرج چند هزار میلیارد تومان است؟ حداقل چند برابر بودجه شهرداری.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: گاهی اوقات باید با خود بگوییم که «نخوردیم نون گندم، اما دیدیم دست مردم» اما گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است.
انتهای پیام/
 
https://sedayesanatgar.ir/vdce.v8zbjh8zx9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما