کد مطلب : ۱۱۹۶
plusresetminus
رئیس کل دادگستری استان البرز در دیدار مردمی هفتگی خود در یک پرونده دستور داد تا علت تاخیر در صدور رای بررسی و در صورت وقوع و احراز تخلف از قوانین و مقررات، به موضوع اعلامی رسیدگی شود.
رسیدگی به ۲۲ درخواست در ملاقات هفتگی رئیس کل دادگستری استان البرز
ملاقات مردمی هفتگی رئیس کل دادگستری استان البرز این هفته نیز به رسم سه شنبه‌های هر هفته در حوزه ریاست دادگستری کل استان برگزار شد و حسین فاضلی هریکندی شخصا به درخواست‌های حقوقی و قضایی مراجعان رسیدگی کرد.
عالی‌ترین مقام قضایی استان البرز با بیان اینکه امروز به ۲۲ درخواست رسیدگی و دستورات مقتضی را صادر کرده است گفت: یکی از مباحث مطروحه در خصوص تاخیر در تعیین تکلیف و رسیدگی به پرونده های حقوقی بود که در یک مورد و بنابر اظهارات یکی از طرفین دعوا، پس از برگزاری جلسه دادگاه در آبان ماه سال ۱۴۰۰ در یکی از شعب واقع در مجتمع‌های قضایی شهرستان کرج رای مقتضی صادر نشده است.
عالی ترین مقام قضایی استان در ادامه بلافاصله دستور بررسی ادعای مطروحه از سوی معاونت قضایی رئیس کل و مسئول واحد ارزشیابی قضات دادگستری کل استان البرز را صادر کرد تا در صورت وقوع و احراز تخلف از قوانین و مقررات، به موضوع اعلامی رسیدگی شود.
فاضلی هریکندی عمده مباحث مطروحه در این دیدار را موضوعات مرتبط با اسناد عادی، تسریع در رسیدگی و اجرای احکام کیفری بیان کرد و گفت که البته بیشتر درخواست‌ها در طول هفته توسط کارشناسان این مجموعه دریافت و دستور لازم جهت بررسی صادر می‌شود.
وی با اعلام اینکه در هفته جاری و در ملاقات هفتگی مسئولان قضایی استان 1120 درخواست توسط مدیران مورد رسیدگی قرار گرفته است گفت: این تعداد به غیر از دیدارهایی است که توسط مسئولان قضایی در مساجد محوری استان البرز انجام می‌شود.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdci.3azct1azqbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما