کد مطلب : ۱۲۰۲
plusresetminus
در دیدار مردمی امروز رئیس کل دادگستری استان البرز به 21 درخواست قضایی و حقوقی مراجعان رسیدگی و دستورات مقتضی صادر شد.
رسیدگی به درخواست های 21 نفر از مراجعان در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان البرز
 به گزارش صدای صنعتگر، حسین فاضلی هریکندی در دیدار مردمی این هفته مسئولان قضایی استان البرز در حوزه ریاست دادگستری کل استان، شخصا میزبان مراجعان بود و ضمن دیدار و گفت و گو با آن‌ها به درخواست‌های حقوقی و قضایی مطروحه 21 نفر از مراجعان رسیدگی و دستورات مقتضی را صادر کرد.
رئیس کل دادگستری استان البرز در این دیدار به درخواست‌های مختلف مراجعان که موضوعاتی از قبیل تسریع در رسیدگی، اختلافات ملکی، درخواست مرخصی زندانیان، مشکلات تعاونی‌های مسکن و برخی مباحث مرتبط با شهرداری بود رسیدگی کرد.
حسین فاضلی هریکندی در خصوص یکی از این دیدارها که مرتبط با رای کمیسیون ماده 100 شهرداری و حکم تخریب صادر شده بود تصریح کرد: همانطور که بارها از طریق اطلاع رسانی های مختلف اعلام شده خط قرمز دادگستری کل استان البرز در پرونده های کمیسیون ماده 100، موضوع حذف پارکینگ و تبدیل آن به جریمه نقدی است که تاکیدات و دستورات لازم به این کمیسیون توسط دستگاه قضایی استان انجام شده و سازندگان حتما توجه کنند که امکان تبدیل حذف پارکینگ و تبدیل به جریمه و صدور سند وجود ندارد.
یکی از مراجعان از تاخیر چندماهه در صدور رای از سوی یکی از شعب دادگاه های یکی از حوزه های قضایی استان گلایه داشت که رئیس کل دادگستری استان البرز بلافاصله با رئیس دادگستری این حوزه قضایی تماس و ضمن تاکید بر نظارت بر شعبات و برخورد انتظامی با تخلفات احتمالی، دستور داد در ظرف کمتر از یک هفته وضعیت این پرونده تعیین تکلیف شود.
عالی ترین مقام قضایی استان البرز تعداد درخواست های مورد بررسی قرار گرفته توسط مسئولان قضایی در هفته جاری را 1336 مورد عنوان کرد و گفت: این دیدارها در همه حوزه های قضایی، همچنین معاونان رئیس کل عمدتا به صورت ثابت و روزهای سه شنبه برگزار می شود.
انتهای پیام
https://sedayesanatgar.ir/vdcg.z9qrak9xxpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما