کد مطلب : ۱۲۷۳
plusresetminus
همزمان با گردهمایی پزشکان عمومی سراسرکشور نخستین نمایشگاه دستاورد های دارویی و تجهیزات پزشکی در مرکز همایش های بین المللی رازی از 15 الی 17آذر 1402 با حضور موثر شرکت های تابعه هلدینگ تیپیکو برگزار شد.
 گردهمایی پزشکان و داروسازان یک فرصت طلایی برای حوزه سلامت کشور است

 

 
به گزارش روابط عمومی تیپیکو، همزمان با گردهمایی پزشکان عمومی سراسرکشور نخستین نمایشگاه دستاورد های دارویی و تجهیزات پزشکی در مرکز همایش های بین المللی رازی از 15 الی 17آذر 1402 با حضور موثر شرکت های تابعه هلدینگ تیپیکو برگزار شد.
 
دکتر حسین عطار مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین ضمن بازدید از نمایشگاه و حضور در غرفه شرکت های تابعه گفت: جمع شدن داروسازان و پزشکان  دور هم یک فرصت طلایی است.شرکت های داروسازی محصولات جدیدی که تولید کردند   معرفی میکنند و پزشکان اطلاعاتشان در خصوص داروها به روز رسانی میکنند.
 
وی افزود: حضور در این رویداد علمی  یک قدم برای برند سازی می باشد و جلب نظر پزشکان در خصوص اطلاعات داروهای جدید  ائز اهمیت است و خوشبختانه شرکت های تیپیکو با حضور خود از این فرصت به به نحو مطلوب استفاده کردند.
 
مدیرعامل تیپیکو ادامه داد: در این نمایشگاه 10 شرکت تولید کنند محصول نهایی ما شرکت داروپخش، ابوریحان،فارابی،اکسیر،کاسپین تامین،پارس دارو، زهراوی ، شهید قاضی،زاگرس فارمد و رازک حضور دارند و در مجموع حدود 1880پزشک را ویزیت و طی ارتباط مستقیمی که با پزشکان عمومی داشتند اطلاعات کاملی از محصولات جدید خودرا در اختیار آنها قرار دادند. 
 
دکتر عطار افزود: اولویت شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین رفع کمبود های دارویی کشور است وبا توجه به اینکه ماه های پایانی سال فصل سرما است در تلاشیم کمبودی در این خصوص نداشته باشیم. همچنین طی ماه های آینده محصلاتی جدیدی به بازار معرفی خواهیم نمود، از جمله در خصوص تولید داروهای ضد سرطان گام های بزرگی برداشته ایم که به زودی اطلاع رسانی خواهیم کرد.
 
مدیرعامل تیپیکو خاطرنشان کرد؛ حدود 20 درصد ظرفیت تولید شرکت ها افزایش داده ایم و تمرکز و توجه ویژه ای به  تولید آنتی بیوتیک ها داریم.
 
لازم به ذکر است نخستین نمایشگاه ملی دستاورد های دارویی و تجهیزات پزشکی همزمان با بزرگترین گردهمایی سالانه پزشکان عمومی 15 لغایت 17 آذر1402 با محوریت سازمان نظام پزشکی کشور و حضور بیش از 2000 نفر از پزشکان عمومی و 1000نفر در رشته های تخصصی پزشکی سراسر کشور در مرکز همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.
 
 محورهای اصلی این کنگره  جراحی، پوست، زنان و زایمان، ارتوپدی، داخلی، کودکان، طب سنتی و ایرانی، رادیولوژی، مغز و اعصاب، داروسازی، دندان پزشکی، طب اورژانس، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی، جراحی عروق و ارولوژی می توان به مدت سه روز با حضور اساتید برجسته کشور برگزار شد.
 
https://sedayesanatgar.ir/vdce.f8zbjh8wx9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما