کد مطلب : ۱۲۷۶
plusresetminus
    نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورا اسلامی شهر کرج خواستار تشکیل تیم ضربت از سوی شهردار محترم جهت کاهش ساخت و ساز غیر مجاز و برخورد با عوامل شهرداری و بخش خصوصی در سطح شهر شد.
افسار افزایش ساخت و ساز غیرمجاز در برخی مناطق شهر را بگیرید
به گزارش  صدای صنعتگر، علیرضا رحیمی محمودآبادی در نطق پیش از دستور یکصدو چهل و ششم شورای اسلامی شهر کرج ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: براساس داده‌های کارشناسان، اخبار رسانه‌ها، بازدیدها، گزارش‌های مردمی، آمار کمیسیون ماده صد و آمار اداره‌کل پیشگیری از تخلفات شهرداری کرج شدت ساخت و ساز غیرمجاز در برخی محلات افزایش قابل توجهی دارد و باید به سرعت با این پدیده زشت مقابله و با سهل انگاران برخورد قانونی کرد.
وی بیان اینکه برخی مدیران مناطق و معاونان خدمات شهر به وظیفه خود توجه نمی‌کنند‌ افزود: در تعدادی مناطق اوضاع خوبی مشاهده نمی شود و آینده روشنی برای آن‌ها دیده نمی شود لازم است که مدیران آن‌ها با تدبیر و جدی تر رفتار کنند.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا خطاب به شهردار کرج گفت: رفتار قاطع و فنی با این مدیران لازم است و نصیحت و مکاتبه دیگر جواب نمی‌دهد، ضرورت دارد در جهت شناسایی عوامل شهرداری و بخش خصوصی در خصوص ساخت و ساز غیرمجاز، مدیریت شهری تیم ضربتی با محوریت قائم مقام شهردار تشکیل و بمنظور شناسایی و معرفی افراد خاطی و سهل انگار شهرداری و بخش خصوصی به دستگاه های قضایی و نظارتی اقدام شود.
رحیمی ضمن انتقاد از عملکرد مدیریت شهری در باب ساخت و ساز غیر مجاز به تذکر خود در تاریخ 30بهمن ماه سال گذشته اشاره و اضافه کرد: تذکر در خصوص کاهش و یا حذف مامورین بازدید در شهرسازی داده شد که همکاری برخی از همکاران مامورین بازدید و مامورین کنترل نظارت در توسعه این امر موثر هستند و انتظار می رود مدیریت شهری در این خصوص برنامه ریزی و نظارت بیشتری را صورت پذیرد.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdch.qnzt23ni-ftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما