کد مطلب : ۱۲۸۱
plusresetminus
 معاون نوآوری و اقتصاد دانش بنیان شستا با اشاره به ظرفیت تولید دارو در شرکت کارخانجات داروپخش گفت: بدنه اجرایی شرکت کارخانجات داروپخش از سرمایه های کشور هستند.
بدنه اجرایی شرکت کارخانجات داروپخش از سرمایه های کشور هستند/ظرفیت داخلی برای تهیه دستگاههای مورد نیاز دارویی به کار گیری شود

  

به گزارش صدای صنعتگر،  محمدرضا حمیدی در حاشیه بازدید جواد مشایخ معاونت توسعه اقتصادی دانش بنیان ریاست جمهوری از شرکت کارخانجات داروپخش که با همراهی دکتر علیمراد مدیر عامل و دکتر جعفری عضو هیات مدیره و جمعی از معاونان این شرکت برگزار شد، اظهار داشت: شرکت کارخانجات داروپخش از شرکت‌های باسابقه و بزرگ کشور در صنعت داروسازی است.
وی افزود: نیروی انسانی متخصص این شرکت جزو بهترین نیروها در سطح کشور هستند و بدنه اجرایی شرکت کارخانجات داروپخش از سرمایه های کشور هستند.
  معاون نوآوری و اقتصاد دانش بنیان شستا با بیان اینکه شرکت کارخانجات داروپخش سهمی بزرگی در تولید داروی کشور دارد، بیان کرد: استفاده از ظرفیتهای دانش بنیان و فناورانه در مقطع کنونی بسیار حائر اهمیت است.
حمید با اشاره به ماهیت شرکت کارخانجات داروپخش در زنجیره تامین دارو و مرحله تکمیل ساخت دارو و لزوم نوسازی و بهسازی دستگاه‌های بخش تولید دارو با استفاده از ظرفیت و توانمندی داخلی، ادامه داد: برخی از دستگاههای مورد استفاده در شرکت کارخانجات داروپخش قابلیت داخلی سازی دارد و در این زمینه باید به ظرفیت داخلی توجه شود.
وی تصریح کرد: قطعا با نوسازی و بهسازی دستگاه‌ها و تولید دارو با تکنولوژی به روز تر برای کشور و مردم منافع ایجاد می کند.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcd.j0f2yt0xfa26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما