کد مطلب : ۱۲۸۲
plusresetminus
با تلاش ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان، ۸ نفر از عاملان ایجاد نزاع مسلحانه در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و دستگیر شدند
عاملان نزاع مسلحانه منطقه مهرشهر دستگیر شدند
    
به گزارش صدای صنعتگر، سرهنگ "محمد نادربیگی" جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: شانزدهم آذر ماه سال جاری خبری مبنی بر وقوع نزاع مسلحانه بین تعدادی از اوباش منطقه مهرشهر کرج که منجر به مجروحیت چند نفر شده بود به مرکز پیام سازمان اطلاعات فراجا در استان اعلام و از همان دقایق اولیه رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی هویت ۸ نفر از افراد دخیل در این نزاع شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیات‌های جداگانه همه متهمان دستگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به ادامه روند تحقیقات در خصوص این پرونده ، خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۳ تیغ سلاح سرد کشف شده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به ادامه روند تحقیقات در خصوص این پرونده خاطرنشان کرد: ارتکاب جرائمی که باعث خدشه‌دار شدن احساس امنیت در بین شهروندان شود خط قرمز ما بوده و پلیس به شدت با این جرائم برخورد می‌کند.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdce.v8zbjh8ww9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما