کد مطلب : ۱۲۸۵
plusresetminus
مدیر عامل شرکت کارخانجات داروپخش برای کمک به نوسازی دستگاه‌های تولید دارو از معاونت توسعه اقتصادی دانش بنیان ریاست جمهوری درخواست مساعدت و کمک کرد.
درخواست دکتر علیمراد برای کمک به نوسازی دستگاه‌های تولید دارو/ ظرفیت شرکت‌های سازنده داخلی به کار گیری می‌شود

 

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کارخانجات داروپخش، دکتر محمد مسعود علیمراد در حاشیه بازدید جواد مشایخ معاونت توسعه اقتصادی دانش بنیان ریاست جمهوری از شرکت کارخانجات داروپخش که با همراهی  دکتر جعفری عضو هیات مدیره شرکت کارخانجات داروپخش و مدیر اقتصاد دانش بنیان شستا و جمعی از معاونان این شرکت برگزار شد، اظهار داشت: نوسازی دستگاهها کمک زیادی به افزایش تولید می کند.
وی  با اشاره به اینکه از توان و ظرفیت داخلی برای کمک به نوسازی دستگاههای بهره گیری شده است و این روند ادامه دارد، افزود: سرمایه گذاری بالایی برای نوسازی دستگاههای تولید دارو نیاز است و این اقدام بدون کمک و مساعدت از جانب دولت و دستگاه‌های متولی بسیار سخت و زمان بر است.
مدیرعامل شرکت کارخانجات داروپخش با اشاره به اینکه در برخی از بخش های تولیدی یک دستگاه جدید به اندازه چند دستگاه قدیمی بهره وری دارد ، تصریح کرد: در شرکت کارخانجات داروپخش چند بخش جدید در حال راه اندازی است و به زودی اخبار مهمی در بخش دارویی اطلاع رسانی می شود.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdch.6nzt23nimftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما