کد مطلب : ۱۳۰۱
plusresetminus
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در نشست مشترک با اعضای هیات مدیره اتحادیه صنف پوشاک مرکز البرز بر ضرورت همراهی و همکاری همه صنوف در کنترل قیمت کالاهای ضروری تاکید کرد.
 حمایت جدی از حقوق مصرف کنندگان تکلیف همه ماست/ ضرورت همراهی همه اصناف برای کنترل قیمت کالاهای ضروری
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل صمت استان البرز، محمد انصاری گفت: پوشاک از جمله اقلام کالایی مهم در سبد مصرفی خانوار به ویژه در فصل پایانی سال و ایام منتهی به آغاز سال نوی شمسی است، از این جهت کنترل قیمت کالاها در سطح تولید، توزیع و عرضه از اهمیت فراوانی برخوردار است.
وی تصریح کرد: باید برای مدیریت تقاضا، تمرکز ویژه ای روی حجم تولیدات، تنوع اقلام به لحاظ کمی، کیفی و همچنین رعایت الزامات اخلاقی در نوع تولیدات متناسب با شئون اسلامی جامعه داشته باشیم تا همه اقشار در تامین نیازهای ضروری خود در این حوزه با مضیقه مواجه نباشند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز اضافه کرد: ظرفیت های مناسبی به لحاظ تولیدات صنعتی، صنفی و کارگاهی پوشاک در استان البرز وجود دارد که باید ضمن ساماندهی آنها، با ارائه مشوق های قانونی به توان تولیدی واحدها کمک کنیم. انصاری ادامه داد: در جلسه اخیر تنظیم بازار استان، دکتر عبدالهی استاندار البرز روی کنترل قیمت کالاهای ضروری در سطح عرضه تاکید نمود و این تکلیف همه ماست که با همکاری مناسب با تشکل های بخش خصوصی از جمله اتاق اصناف و اتحادیهای صنفی تحت پوشش، الزامات موجود در قانون حمایت حقوق مصرف کنندگان را عملیاتی کنیم.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcg.z9qrak9wqpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما