کد مطلب : ۱۳۲۸
plusresetminus
 نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: بر این باور هستم که رفع موانع تعاونی های مسکن استان، اقدامی موثر در راستای تامین مسکن اقشار مختلف جامعه است، از این رو با جدیت درصدد حل مشکلات دیرینه تعاونی های مسکن استان و بویژه تعاونی ۲۰ ساله مطبوعات البرز، برآمده ایم.
استاندار البرز برای حل مشکل ۲۰ ساله تعاونی مسکن خبرنگاران ورود کرد
به گزارش صدای صنعتگر، مجتبی عبداللهی در دیدار با هیات رئیسه خانه مطبوعات استان و هیات مدیره تعاونی مسکن خبرنگاران که روز دوشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ در دفتر خانه مطبوعات استان صورت گرفت، با بیان اینکه جایگاه و مسئولیت خطیر اصحاب رسانه در جهت تنویر افکار عمومی، مطالبه گری و نشر اخبار و دستاوردهای نظام، بر هیچ کس پوشیده نیست، افزود: خبرنگاران، افراد حر و ایثارگری هستند که با خواست خود این مسئولیت بزرگ را عهده دار شده اند.
وی ادامه داد: اقدامات و دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم و تلاش هایی که در راستای جبران ضعف ها، کمبودها، محرومیت زدایی و تقویت زیرساخت ها، صورت گرفته، بر هیچ کس پوشیده نیست و خبرنگاران با روایت گری و تبیین گری می توانند مردم را آگاه و امیدوار کنند.
عبداللهی گفت: اتحاد و انسجام مجموعه رسانه استان و همراهی های همدلانه و قابل تقدیر آنها در مسیر توسعه، امیدبخشی و اعتمادافزایی، مشهود است.
وی افزود: اکنون خانه مطبوعات استان با هیات رئیسه کوشا و دغدغه‌مند و بسیج رسانه استان در تعاملی سازنده با یکدیگر بدنبال تنویر افکار عمومی و مقابله با توطئه های تبلیغاتی و رسانه ای دشمنان هستند.
استاندار البرز گفت: از سویی وحدت و انسجام مسئولان استان در قوا و ردهای مختلف و از جهت دیگر این اتحادی که در اصحاب رسانه البرز شکل گرفته برای مردم گره‌گشا و امیدآفرین خواهد بود.
وی افزود: یکی از موضوعاتی که با جدیت درصدد پیگیری و حل آن هستیم، رفع موانع تمامی تعاونی های مسکن استان و راه اندازی تعاونی های جدید برای کارکنان ادارات و واحدهای دولتی و خصوصی است. عبداللهی گفت: براین اساس مشکلات دیرینه چند تعاونی حل شده و رفع موانع و احیای تعاونی مسکن خبرنگاران که از سال ۱۳۸۲ تشکیل شده نیز در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: بر این باور هستم که رفع موانع تعاونی های مسکن استان، اقدامی موثر در راستای تامین مسکن اقشار مختلف جامعه است.
استاندار البرز در بخش دیگری از صحبت های خود به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: پویایی رسانه ها در این حوزه می تواند استان البرز را به مشارکت حداکثری برساند چراکه رسانه ها نماینده افکار عمومی هستند و می توانند نقش پررنگی در تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) در تحقق برگزاری انتخابات با ۴ اصل مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت داشته باشند.
 









 
https://sedayesanatgar.ir/vdcf.0dyiw6dmcgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما