کد مطلب : ۱۳۳۱
plusresetminus
رئیس ستاد انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شورای عالی جوانان انقلابی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: فرمایشات رهبری آبی بر آتش توطئه دشمنان برای کمرنگ کردن مشارکت در انتخابات پیش رو است.
فرمایشات رهبری آبی بر آتش توطئه دشمنان برای کمرنگ انتخابات پیش رو است
به گزارش روابط عمومی و امور رسانه، محمد حسین حیدری رئیس ستاد انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شورای عالی جوانان انقلابی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب همیشه به جوانان نگاهی ویژه ای دارند.
وی افزود: فضاسازی و عناد دشمنان از ابتدای انقلاب بر علیه ایران اسلامی وجود داشته و روز به روز به این عناد و کینه افزوده می شود.
رئیس ستاد انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شورای عالی جوانان انقلابی با بیان اینکه تلاش دشمنان نا امیدی و کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است، عنوان کرد: مردم ایران همیشه باهوش تر از دشمنان عمل می کنند و این دسیسه‌ها ره به جایی نمی برد.
وی با بیان اینکه این شورا در انتخابات پیش رو برای امید آفرینی و تببین دستاوردهای نظام اسلامی نقش آفرینی می کند ، تصریح کرد: فرمایشات رهبری آبی بر آتش توطئه دشمنان برای انتخابات پیش رو است.
حیدری با اشاره به اینکه رهبری مقتدر و نیروهای مسلح ایران در کنار مردم ایران در دنیا سربلند و پیروز هستند، گفت: ایران اسلامی در بسیاری از موارد الگوی بسیاری از کشورها است و از ایران به عنوان یک ابرقدرت منطقه ای در مجامع جهانی و بین المللی نام برده می شود.
انتهای پیام
https://sedayesanatgar.ir/vdcj.tevfuqetvsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما