کد مطلب : ۱۳۳۲
plusresetminus
مدیران و معاونان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در اولین روز از سالگشت فجر انقلاب اسلامی با حضور در مزار شهدای گلگون کفنه کرج و گلباران قبور مطهر شهدا، در منزل شهیدان زالپور و رودبندی از شهدای دفاع مقدس حاضر و با خانواده‌های این دو شهید انقلاب دیدار و گفتگو کردند.
گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از ورزشکاران قهرمان در اولین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی
 به گزارش صدای صنعتگر، دوازدهم بهمن ماه اولین سالروز فجر انقلاب، روز تجدید میثاق به آرمان‌های امام و رهبری و شهدای گلگون کفنی است که برای صیانت از آرمان‌های مردم ایران خون پاکشان را اهدا کردند و مدیر کل و معاونین اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در این روز با حضور در مزار شهدا با این آرمان‌ها تجدید پیمان کردند. پس از اجرای گلباران قبور مطهر شهدا، عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با همراهی جمعی از معاونین و شرکای اجتماعی این اداره کل در منزل شهیدان زالپور و رودبندی در کرج حاضر و با خانواده‌های این شهیدان دیدار و گفتگو و یاد خاطره آنان را گرامی داشتند.
در اجرای تکریم ورزشکاران و بانوان ورزشکار در ادامه برنامه‌های اولین روز از فجر انقلاب، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با جمعی از بانوان ورزشکار قهرمان دومیدانی کشور که به نمایندگی از استان البرز در عرصه‌های ملی در دو سال گذشته نام آوری کرده‌اند، در سالن جلسات این اداره کل دیدار و با اهدای لوح از تلاش‌های این ورزشکاران قهرمان تجلیل و تقدیر کرد.
مهتاب فخرایی، حاتمی، مائده چاوشی، لیدا رفیعی از اعضای تیم دوومیدانی بانوان کارگر استان البرز و مردانی مربی تیم و علیرضا فرشاد رئیس انجمن دوومیدانی کارگران استان و درخشان به نمایندگی از شرکت حلوا شکر نیاکان به عنوان حامی مالی از جمله تقدیر شدگان این برنامه بودند.
گفتنی است اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ایام الله دهه مبارک فجر با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی متنوع در کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی استان و همچنین با برپایی جشن بزرگ جامعه کار و تولید در هفدهم بهمن ماه در کرج، سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی خواهند داشت.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdca.en6k49neu5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما