کد مطلب : ۱۳۴۳
plusresetminus
با حکم مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین" تیپیکو" دکتر مسعود عابدینی مدیرعامل شرکت کارخانجات داروپخش شد.
مدیر عامل شرکت کارخانجات داروپخش منصوب شد

  به گزارش روابط عمومی تیپیکو، 24 بهمن ماه 1402 با حکم دکتر عقیل آرین نژاد مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین" تیپیکو" دکتر مسعود عابدینی سرپرست شرکت کارخانجات داروپخش شد.

دکتر عابدینی دارای مدرک دکتری داروسازی بوده و پیش از این معاونت نظارت بر زنجیره تامین شرکت سرمایه گذاری تامین " تیپیکو"  را بر عهده داشته است.
  فعالیت در سمت‌های مدیریتی در حوزه دارویی و مدیریت توسعه کسب و کار و بازاریابی و فروش در شرکت‌های دارویی و شرکت‌های پخش بخشی از رزومه دکتر مسعود عابدینی است.
در این مراسم دکتر عقیل آرین نژاد مدیر عامل تیپیکو با تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به جایگاه و نقش اثر گذار شرکت کارخانجات داروپخش در صنعت دارویی ایران، اظهار داشت: شرکت کارخانجات داروپخش از شرکت‌های بزرگ و باسابقه در صنعت داروی ایران است.
وی با بیان اینکه باید برای خدمت به مردم و رفع نیاز دارویی کشور بیشتر تلاش کنیم ، افزود: تامین معیشت کارگران و فعالان حوزه دارو در این مجموعه نیز موضوع مهمی است که در دستور کار قرار دارد.
دکتر آرین نژاد با اشاره به اینکه در انتخاب مدیریت این شرکت سعی کردیم که از مدیران داخل مجموعه تیپیکو و فردی آشنا به امورات کارخانجات داروپخش و صنعت دارو را مانند دکتر عابدینی را انتخاب کنیم ، تصریح کرد: نیروهای بسیار خوب متخصص و بادانشی در مجموعه تیپیکو داریم و نیاز به ورود نیرو از بیرون نداریم و از ظرفیت این مدیران در تیپیکو در بخش‌های مختلف استفاده می کنیم.
وی با بیان اینکه دکتر عابدینی از مدیران قدیمی داروپخش و تیپیکو است که با هدف ایجاد تغییر در شرکت کارخانجات داروپخش انتخاب شدند، تصریح کرد: دکتر عابدینی هم بر موضوع تولید و هم بر بازار دارو تسلط و اشراف دارند.
دکتر مسعود عابدینی نیز در این جلسه با تشکر از اعتماد مدیرعامل تیپیکو برای انتخاب در این مسئولیت اظهار داشت: درخواست من کمک از همه معاونان و مدیران برای بازگرداندن داروپخش به جایگاه واقعی خود است.
وی با بیان اینکه همه باید برای بهتر شدن شرایط شرکت کارخانجات داروپخش تلاش کنند، بیان کرد: باید با تلاش مضاعف و کار بیشتر به دنبال رفع مشکلات باشیم و بتوانیم مشکلات را حل کنیم.
در پایان این مراسم از زحمات دکتر محمد مسعود علیمراد تقدیر و حکم دکتر مسعود عابدینی به وی اعطا شد.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcc.0qsa2bq11la82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما