کد مطلب : ۱۳۵۹
plusresetminus
  طی آئینی با حضور مشاور و دستیار وزیر راه و شهرسازی و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، مراسم قرعه کشی واگذاری یک هزار و۳۵۷ قطعه زمین به خانوارهای دارای سه فرزند به بالا در استان البرز برگزار شد.
هزار و۳۵۷ قطعه زمین به خانوارهای البرزی اهدا شد
به گزارش روابط عمومی استانداری البرز، معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار البرز در این آیین که با حضور خانوارها در تالار شهیدان نژاد فلاح شهرکرج برگزار شد، گفت: این اراضی در شهرستان اشتهارد به خانوارهای دارای سه فرزند به بالا اختصاص داده شده است.
احمد افضلی بیان کرد: در دو مرحله قبلی ۷۲۰ قطعه زمین به خانوارهای دارای سه فرزند به بالا در این استان واگذار شد. این واگذاری زمین در قالب پویش خانواده مهدوی با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز و سایر دستگاه های اجرایی انجام می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز افزود: در قالب طرح نهضت ملی مسکن ساخت ۹۹هزار واحد مسکونی در این استان متعهد شده ایم که رویداد خوبی رقم می خورد. مشاور و دستیار وزیر راه و شهرسازی نیز در این آیین اعلام کرد: طرح نهضت ملی مسکن با طرح های قبلی مسکن در کشور متفاوت است؛ در این طرح ساخت واحدهای مسکونی مطابق با استانداردهای کیفی و سلیقه مردم صورت می گیرد.
روح الله اکبری با اشاره به مشکلات مالی و اقتصادی کشور گفت: در این شرایط دشوار دولت تمام تلاش خود را به ساخت مسکن برای مردم معطوف داشته است. وی ادامه داد: دولت نه تنها موافق نشاط مردم است بلکه به امیدواری خانواده ها فکر می کند؛ آنچه باعث حرکت یک کشور به سمت قله های پیشرفت است داشتن امید به آینده است.
در این راستا دولت با تکیه بر ظرفیت های مردمی امور جامعه از جمله ساخت مسکن را پیش خواهد برد.
دستیار وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: امروز یکی اقدامات مهم دولت سیزدهم واگذاری زمین برای ساخت واحدهای مسکونی ویلایی و حیات دار به مردم است که البته استان البرز به لحاظ تامین زمین نسبت به سایر استان محدودیت دارد.
وی با اشاره به اهمیت جوانی جمعیت در کشور گفت: برای اجرای برنامه های حمایت از قانون جوانی جمعیت هفت سال زمان در کشور تعیین شده که ۲ سال آن سپری شده است؛ اگر جمعیت جوان نشود ۲۰۰ سال طول خواهد کشید که هرم سنی جمعیت کشور جوان شود.
اکبری عنوان کرد: اگر در این برهه زمانی اقدام مناسب توسط دولت و مردم صورت نگیرد و کشور به سمت پیری جمعیت بپیش برود از جمعیت فعال جامعه کاسته خواهد شد..
وی گفت: نظام اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته برای توسعه زیر ساخت های آموزش، آموزش عالی، بهداشت و خدمات عمومی اهتمام ویژه داشته و شرایط با قبل از پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcj.ievfuqethsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما