کد مطلب : ۱۳۶۲
plusresetminus
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: البرز باید به واقع مقصد گردشگران باشد و جاذبه های این استان برای مسافران نوروزی معرفی شود و در کنار این امر خدمات مناسبی نیز برای آنها پیش بینی شود.
روند ارائه خدمات به مردم استان و مسافران نوروزی رصد می شود
به گزارش صدای صنعتگر، مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد سفر استان که روز سه شنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، افزود: باید تمامی تدابیر لازم برای استقبال از مسافران نوروزی انديشيده شود.
وی ادامه داد: ضرورت دارد فضای شهرها و روستاهای استان رنگ و بوی نوروزی بگیرد و تغییرات و زیباسازی برای مردم محسوس باشد.
عبداللهی گفت: شهرداری های استان باید نظافت و زیباسازی شهر را با برنامه ریزی دقیق اجرایی کنند.
وی افزود: نیروهای امدادی و انتظامی باید در نقاط مختلف محورهای مواصلاتی استان با برپایی چادرها و کانکس های ارائه خدمات، پاسخگو و راهنمای مسافران باشند. استاندار البرز گفت: باید نمازخانه و مساجد بین راهی نظافت و برای مسافران آماده سازی شوند.
وی افزود: باید نظارت کافی بر روند ارائه خدمات، قیمت و کیفیت اجناس و موادغذایی مجتمع های خدماتی بین راهی صورت گیرد.
عبداللهی گفت: اماکن گردشگری، رفاهی و اقامتی و همچنین صنایع دستی و ظرفیت های استان در این بخش به طرق مختلف اطلاع رسانی شود.
وی افزود: محور تهران_کرج_قزوین در محدوده استان باید ساماندهی شود و جلوه های بصری متناسب با نوروز و ماه مبارک رمضان توسط راهداری و شهرداری های مربوطه ایجاد شود.
استاندار البرز گفت: البرز باید به واقع مقصد گردشگران باشد و جاذبه های این استان برای مسافران نوروزی معرفی شود و در کنار این امر خدمات مناسبی نیز برای آنها پیش بینی شود.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcd.90f2yt0sxa26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما