کد مطلب : ۱۳۷۷
plusresetminus
  در مراسمی که صبح دیروز در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، از قهرمانان، پیشکسوتان و ورزیده ترین یگان های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل شد
دومین همایش تجلیل از قهرمانان، پیشکسوتان و ورزیده ترین یگان های نیروی زمینی ارتش برگزار شد

  به گزارش صدای صنعتگر، در مراسمی که صبح دیروز در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، از قهرمانان، پیشکسوتان و ورزیده ترین یگان های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل شد.  این مراسم با حضور فرماندهان عالی رتبه ارتش، مسئولین کشوری و لشکری و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی نزاجا برگزار شد. 
 در این مراسم، امیر سرتیپ دکتر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، به نقش مهم و حیاتی نیروی زمینی در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.
وی همچنین از تلاش ها و مجاهدت های قهرمانان، پیشکسوتان و ورزیده ترین یگان های نزاجا در عرصه های مختلف تقدیر و تشکر کرد.  در ادامه این مراسم، از تعدادی از قهرمانان، پیشکسوتان و ورزیده ترین یگان های نزاجا با اهدای لوح و تندیس، تجلیل شد.
  در این مراسم، از جمعی از ملی پوشان، پیشکسوتان و مدیران عالی رتبه کشورمان، تجلیل ویژه شد. همچنین، از خانواده شهید علی گرگی و همچنین خانواده شهید مدافع حرم، مجتبی یداللهی منفرد نیز تقدیر و تشکر شد.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcj.aevfuqetasfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما